anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

System pobrał z konta pieniądze za zakupy a widnieje komunikat nieudana płatność -zapłać za zakupy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
angela1gn
#7 Wielbiciel#

Co mam zrobić ? Jeżeli anuluję zakupy a uznawane są za nieopłacone to po anulowaniu nie otrzymam zwrotu $ , a z konta są już pobrane pieniądze. Zamówię ponownie to samo ,to muszę zapłacić drugi raz .Mam związane ręce. Nawet nie wiem gdzie to zgłosić. nie będę gadała z robotem. Pomóżcie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Czasem tak bywa, jeżeli nawet jak pobrało i ponowisz płatność za to samo i pobierze drugi raz to jedna płatność wróci w ciągu 3dni tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów
angela1gn
#7 Wielbiciel#

Dzięki, pomogło, tak zrobiłam

oznacz moderatorów