
angela1gn
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-02-2023
22:00
Co mam zrobić ? Jeżeli anuluję zakupy a uznawane są za nieopłacone to po anulowaniu nie otrzymam zwrotu $ , a z konta są już pobrane pieniądze. Zamówię ponownie to samo ,to muszę zapłacić drugi raz .Mam związane ręce. Nawet nie wiem gdzie to zgłosić. nie będę gadała z robotem. Pomóżcie.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-02-2023
22:08
Czasem tak bywa, jeżeli nawet jak pobrało i ponowisz płatność za to samo i pobierze drugi raz to jedna płatność wróci w ciągu 3dni tam skąd wyszły.
oznacz moderatorów

angela1gn
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-02-2023
23:00
Dzięki, pomogło, tak zrobiłam
oznacz moderatorów