Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sam323 a dlaczego napisałeś "też"?, ktoś jeszcze ma taki problem🤔
@sam323 czy pojawia się jakiś komunikat podczas próby opłacenia zamówienia? Czy masz pobranie na rachunku bankowym, czy pojawia się informacja o nałożonej blokadzie na pobraniu?
Nie ma pobrania na rachunku bankowym bo mnie nie przekierowuje na bank . Komunikat serwer pbn.paybynet.com takie coś się pojawia jak kliknę kup
@sam323 czy problem występuje zarówno w aplikacji jak i na stronie?
Jeśli w aplikacji, to spróbuj proszę odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, a jeżeli problem dotyczy przeglądarki to spróbuj proszę sfinalizować zakup w oknie prywatnym incognito.
Tak samo na stronie jak i aplikacji
@sam323 prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści maila podaj link do tego wątku. Skonsultuje to z działem technicznym.
Problem występował już przed weekendem, zawieszało się przy przekierowywaniu na bank.