Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pewien problem.
Otóż ponad dwa miesiące temu dokonałem zakupu telefonu na raty poprzez opcje rat na Allegro, w opisie telefonu była informacja odnosnie stanu telefonu - „nowy”/kondycja baterii 100%, brałem pod uwagę to, ze takie telefony z nadwyżek magazynowych nie zawsze są w pełni nowe, ale użytkując mój wydawało mi się ze wszystko jest w porządku. Do czasu aż w pewnym momencie bateria zaczęła dosłownie znikać i jej kondycja spadła do 89%, napisałem post na grupie tematycznej związanej z Iphonami i dostałem odpowiedz, ze na 99% bateria była „podbita” poprzez specjalny programator, dzięki któremu parametry zostały tymczasowo „podbite”. Moje pytanie brzmi, jeśli wystosuje pismo o zwrot z tytułu rekojmi, to sklep zwróci pieniądze na moje konto i będę miał nadal raty do spłacania, czy zwrot nastąpi w strone banku, który udzielił pożyczki? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
@Client:99072780 Jeśli zgłosisz reklamację z rękojmi, sprzedawca nie musi od razu zwracać wpłaty, może telefon naprawić lub wymienić, a wtedy raty nadal będą do spłacenia. Gdyby nawet sprzedawca zwrócił wpłatę, to nie trafi ona na Twoje konto, tylko do banku. Otrzymałbyś w takiej sytuacji powiadomienie e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty. Wtedy mógłbyś skontaktować się z bankiem i rozwiązać umowę kredytową. Jeśli to raty Od.nowa nie trzeba rozwiązywać umowy, zwracana kwota zasili Twój limit odnawialny, który będzie do wykorzystania na kolejne zakupy.
Dopiero przy drugiej reklamacji z rękojmi, gdy sprzęt już raz był naprawiany lub wymieniany, a wada jest istotna, sprzedawca musi zwrócić wpłatę. Jeżeli będziesz miał problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc pracownika Allegro.
Dziekuje za odpowiedz, wiec wystosuje do sprzedawcy pismo odnosnie zwrotu, pytanie czy ma to być mailowo?
jakiego zwrotu? Chyba pismo reklamacyjne wystosujesz, tak, może być mailem. Przy pierwszej reklamacji sprzedawca nie musi oddawać pieniędzy - wszystko masz napisane wyżej.
Zwrot konsumencki po dwóch miesiącach już Ci nie przysługuje.
Co innego zwrot w ciągu 14 dni, a co innego reklamacja.
Tu poczytaj; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/zwrot-i-reklamacja-to...
Chodziło mi o reklamacje, zrozumiałem treść pierwszej wiadomości ale pomyliłem teraz słowo tylko, dzięki za odpowiedz