Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dokonałem zakupu, wybrałem punkt allegro one, po kilku dniach otrzymałem telefon z informacją iż wybrany przeze mnie punkt już nie funkcjonuje oraz pytaniem czy się godzę na nagrywanie rozmowy. Nie wyraziłem zgody, więc dostałem e-mail, w którym proszony jestem o podanie adresu DOMOWEGO w celu dostawy. Coś mi nie pasuje - pracownik allegro ma dostęp do mojego nr kom., adresu e-mail, ale nie adresu domowego? Poza tym mail wyglądał jak odpowiedź na mojego, a nic nie wysłałem. Proszę o pomoc
@Client:48869558 Reklamację składaj sprzedawcy, to on odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Nie musisz się godzić na żadne inne punkty. Nie musisz podawać adresu domowego, chyba że chcesz go podać. Zawierałeś umowę na kupno rzeczy i jej dostawę ze sprzedawcą, a nie z przewoźnikiem i nie z Allegro. Jeśli sprzedawca nie wyda Ci towaru w miejscu wskazanym przez Ciebie, możesz domagać się niezwłocznego wydania towaru w tym miejscu lub niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. Kupując na Allegro nie akceptujesz jednocześnie żadnych regulaminów przewoźnika. Będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:48869558 Sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mailową, ponieważ 29 listopada wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie tej przesyłki. Nasz pracownik wszystko w niej wyjaśnił.
Jak pisałem, wiem że dostałem maila, może to wrodzona podejrzliwość lub wręcz paranoja, ale właśnie ten mail wyglądał dla mnie dziwnie - dlatego chciałem się upewnić u Państwa, że nikt się nie podszywa pod pracownika allegro. Niestety rozmowę mogłem zamówić dopiero na 6go dlatego tu piszę.
@Client:48869558 Potwierdzam, ta wiadomość pochodzi od nas, więc możesz być spokojny. Jeśli chcesz wcześniej odpowiedzieć na tę wiadomość, możesz to zrobić w formie mailowej. Nie musisz czekać na rozmowę telefoniczną z naszym konsultanem.
@Client:48869558 zarówno sprzedawca jak również Allegro mają dostęp do Twojego adresu ale nie musi to być adres pod który ma być wysłana przesyłka, dlatego przed wysłanie chcą potwierdzenie od Ciebie gdzie ma być wysłana paczka. Jeżeli punkt odbioru faktycznie już nie działa to niestety ale musisz zgodzić się na inny sposób dostawy lub zrezygnować z zamówienia.
To nieprawda, on nie musi się godzić na żaden inny sposób dostawy i to sprzedawca w takiej sytuacji musi niezwłocznie oddać pieniądze, bez rezygnacji kupującego z zamówienia.
@xyz96 Dziękuję za Twoją aktywność w tym wątku, ale ta sytuacja nie dotyczy zwrotu, reklamacji czy też ich braku. Autor wątku pyta o dostawę tej przesyłki i tak jak napisałam wcześniej, otrzymał od nas wszystkie informacje z tym związane, więc kontynuowanie rozważań nie na temat nie ma tutaj żadnego znaczenia.
@_HolaOla_ Proszę uprzejmie, ale ja nie piszę o zwrocie czy reklamacji towaru, piszę o braku dostawy, za co odpowiada sprzedawca. Allegro i przewoźnik nie jest dla kupującego stroną. A może jest?
Zastanawiające, że nie zwracasz uwagi komuś, kto pisze, że kupujący MUSI godzić się na inny sposób dostawy.
@xyz96 Tak się właśnie składa, że w tym przypadku to Allegro odpowiada za tę dostawę, więc nawet jeżeli doszło by tutaj do tego o czym piszesz, to Sprzedający i tak zwróci się do nas w tej sprawie.
@_HolaOla_ Nic się nie składa. Zgodnie z prawem za przesyłkę do czasu jej otrzymania przez kupującego, odpowiada sprzedawca. Allegro było sprzedawcą? Allegro zawierało umowę z kupującym?
@xyz96 przepraszam Cie ale czasem trzeba wziąć pod uwage nieprzewidziane okoliczności.
Dzis jechał do mnie towar, auto mialo wypadek - nie dojedzie. To co mam teraz zrobić dostawcy awanture że awizował dostawe i nie dojechał ?????? Odrobine ludzkiego podejścia a nie wieczne utrudnianie.
@Client:48869558 chcial sie tylko upewnić że wiadomośc rzeczywiście pochodzila od allegro a nie byla żadna próbą wyłudzenia. I moim zdaniem słusznie że napisał i ma potwierdzenie od @_HolaOla_ że faktycznie punkt został zlikwidowany.
Nie z winy sprzedającego ani kupującego. Byc moze przypadek losowy, może ktos zrezygnował z prowadzenia punktu , a może covid i kwarantanna.
Natomiast @ares_ napisał wyraźnie: "musisz zgodzić się na inny sposób dostawy lub zrezygnować z zamówienia. " Więc nie wiem czemu Ci sie ta wypowiedź nie podoba.
Naprawde czasem mam wrażenie że celowo chcesz poróżnić kupujących i sprzedających.
Nie wiem tylko czemu ale generalnie smutne to.
@_Likos_ Nie trzeba czasem brać pod uwagę nieprzewidzianych okoliczności. Nie ma takiego obowiązku. Za przesyłkę do czasu jej wydania kupującemu odpowiada sprzedawca. Nie trzeba nikomu robić awantury, tylko należy złożyć reklamację. Ludzkiego podejścia można też wymagać od sprzedawców, a nie tylko wiecznego utrudniania.
Kupujący nie musi się godzić na inny sposób dostawy lub rezygnować z zamówienia, czyli odstępować od umowy. To sprzedawca musi się wywiązać z zamówienia i wydać towar. Została zawarta prawnie wiążąca umowa, a sprzedający nie może od niej odstąpić.
Dla mnie bardziej smutne jest to, że niektórzy supersprzedawcy stosują w swych ofertach klauzule niedozwolone z rejestru UOKiK.