Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
prosze o informację
wykupiłam dostawę allegro kurier 48
towar wystawy 12 sierpnia
jeśli nie dochodzi w przepisowym czasie 48 godzin do kogo mogę złożyć reklamację
Pocztex 48 dostarcza najpóźniej trzeciego dnia roboczego. Nadający składa reklamację nieterminowego doręczenia, jeżeli dojdzie na dzień czwarty, ty możesz odstąpić od umowy, sprzedający zwraca kasę. Tak w skrócie
@caro7 co to znaczy?- towar wystawy.
Jeżeli wysyłka jest w ciągu 48h, to jak dziś wyśle, a kupiłaś 12,08 to się zmieści w deklarowanym czasie.Już chcesz składać reklamację?
pulkownik66 i caro7 nawet przy wysylce 24 H informacja podczas zakupu określona jest na 2-3 dni roboczych . Nie wiem jaki czas oferował sprzedawca , ale zgodnie z algorytmem do deklarowanego czasu wysyłki należy doliczyć 2-3 dniroboczych . Czyli doręczenie jeśli sprzedawca wyslał zgodniez deklarację powinno odbyć się dzisija lub w poniedzialek .
@mdrogeria O to samo mi chodzi, co pisałaś, tylko inaczej.😋🤔
@caro7 Jeżeli przesyłka się opóźnia, reklamację składasz wyłącznie u sprzedawcy. Zgodnie z prawem to on ponosi odpowiedzialność względem kupującego za uszkodzenie, zagubienie paczki i opóźnienie dostawy.
No tak, to sprzedający odpowiada za wszystko, za głód na świecie, za suszę, za pożary...
Pocztex Kurier48 nie ma nic wspólnego z tym że zostanie dostarczony w 48h, to taki "chwyt marketingowy" a poczta i tak ma zapisy w regulaminie tak skonstruowane że o odszkodowanie jest ciężko.
Nie ma co kpić, takie są przepisy. "Nie odpowiadam za opóźnienia poczty" - klauzula niedozwolona z rejestru UOKiK.
Termin dostawy ma kupujący w umowie - w zakładce dostawa i płatność.
kpie właśnie z tych przepisów bo jakim sposobem sprzedający ma wpływ na pracę przewoźnika?! ŻADEN
Przez takie przepisy to zawsze w pierwszej kolejności kupujący ma pretensje do nas sprzedawców a nie do wybranego przez siebie przewoźnika...
@PawHaft Tak mi się przypomniały czasy, kiedy kupujący dawali dwie gwiadzki przy czasie wysyłki za to, że polecone allegro dochodziły w cztery dni 😉
teraz dla zasady zaniżają w pozostałych parametrach...
@PawHaft No tak, to sprzedający odpowiada za wszystko, za głód na świecie, za suszę, za pożary...
I koklusz!😂
@pulkownik66 To leciało trochę inaczej: "Nie odpowiadamy tylko za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz"😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Zgadza się, ale w tym przypadku i istnieje taka możliwość.
caro7 Przesylka powinna być u Ciebie dzisiaj , ale niestety z racji COVID wyszło rozporządzenie Ministra Transportu dopuszczające opóźnienia przesyłek i Poczta się zasłania tą regulacją . Niestety reklamacje na czas doręczenia kończą się tylko przeprosinami .Allegro informuje odbiorców o takiej ewentualności w oparciu o ten zapis . Za czas doręczenia odpowiada sprzedawca i u niego możesz dochodzić swoich roszczeń . Możesz ze swojej strony złożyć reklamację na Poczcie , ale jak nadmienialem będzie nieskuteczna .
@mdrogeria walczyłem z Pocztą kilkukrotnie ostatnio. I tak jak piszesz .. "możemy się nie stosować do włąsnego regulaminu bo COVID.." ( tak naprawdę można pójść do sądu i pewnie wygrać bo to nie ma podstawy prawnej, ale kwoty zbyt małe 😞 ). Dostałem tylko zwrot kilkudziesięciu groszy za priorytet dostarczony po 40 dniach...
pinsplash ja nawet nie zawracam sobie głowy reklamacjami . Na początku COVID złożyłem 3 i wszystkie odpowiedzi tylko z przeprosinami . Dla świętego spokoju jak client się burzy zwracam koszt nadania . Piszesz po 40 dniach ? Rozporządzenie Ministra Transporu mówi jasno cyt ,, przesyłkę nie doręczoną po upływie 30 dni od nadania należy uznać za zaginioną ,,