anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

termin dostawy

caro7
#1 Nowicjusz#

prosze o informację 

wykupiłam dostawę allegro kurier 48

towar wystawy 12 sierpnia

jeśli nie dochodzi w przepisowym czasie 48 godzin do kogo mogę złożyć reklamację

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Pocztex 48 dostarcza najpóźniej trzeciego dnia roboczego. Nadający składa reklamację nieterminowego doręczenia, jeżeli dojdzie na dzień czwarty, ty możesz odstąpić od umowy, sprzedający zwraca kasę. Tak w skrócie

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@caro7 co to znaczy?- towar wystawy.

Jeżeli wysyłka jest w ciągu 48h, to jak dziś wyśle, a kupiłaś 12,08 to się zmieści w deklarowanym czasie.Już chcesz składać reklamację?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pulkownik66  i  caro7   nawet przy wysylce 24 H informacja podczas zakupu określona jest na 2-3 dni roboczych . Nie wiem jaki czas oferował sprzedawca , ale zgodnie z algorytmem do deklarowanego czasu wysyłki należy doliczyć 2-3 dniroboczych . Czyli doręczenie jeśli sprzedawca wyslał zgodniez deklarację powinno odbyć się dzisija lub w poniedzialek .sealed

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mdrogeria O to samo mi chodzi, co pisałaś, tylko inaczej.😋🤔

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@caro7 Jeżeli przesyłka się opóźnia, reklamację składasz wyłącznie u sprzedawcy. Zgodnie z prawem to on ponosi odpowiedzialność względem kupującego za uszkodzenie, zagubienie paczki i opóźnienie dostawy.

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

No tak, to sprzedający odpowiada za wszystko, za głód na świecie, za suszę, za pożary...

Pocztex Kurier48 nie ma nic wspólnego z tym że zostanie dostarczony w 48h, to taki "chwyt marketingowy" a poczta i tak ma zapisy w regulaminie tak skonstruowane że o odszkodowanie jest ciężko.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie ma co kpić, takie są przepisy. "Nie odpowiadam za opóźnienia poczty" - klauzula niedozwolona z rejestru UOKiK.

Termin dostawy ma kupujący w umowie - w zakładce dostawa i płatność.

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

kpie właśnie z tych przepisów bo jakim sposobem sprzedający ma wpływ na pracę przewoźnika?! ŻADEN

Przez takie przepisy to zawsze w pierwszej kolejności kupujący ma pretensje do nas sprzedawców a nie do wybranego przez siebie przewoźnika...

 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@PawHaft Tak mi się przypomniały czasy, kiedy kupujący dawali dwie gwiadzki przy czasie wysyłki za to, że polecone allegro dochodziły w cztery dni 😉

oznacz moderatorów

PawHaft
#12 Orędownik#

teraz dla zasady zaniżają w pozostałych parametrach...

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@PawHaft  No tak, to sprzedający odpowiada za wszystko, za głód na świecie, za suszę, za pożary...

I koklusz!😂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@pulkownik66 To leciało trochę inaczej: "Nie odpowiadamy tylko za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz"😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Knowhere Zgadza się, ale w tym przypadku i istnieje taka możliwość.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

caro7 Przesylka powinna być u Ciebie dzisiaj , ale niestety z racji COVID wyszło rozporządzenie Ministra Transportu dopuszczające opóźnienia przesyłek i Poczta się zasłania tą regulacją . Niestety reklamacje na czas doręczenia kończą się tylko przeprosinami .Allegro informuje odbiorców o takiej ewentualności w oparciu o ten zapis . Za czas doręczenia odpowiada sprzedawca i u niego możesz dochodzić swoich roszczeń . Możesz ze swojej strony złożyć reklamację na Poczcie , ale jak nadmienialem będzie nieskuteczna .undecided

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mdrogeria  walczyłem z Pocztą kilkukrotnie ostatnio. I tak jak piszesz .. "możemy się nie stosować do włąsnego regulaminu bo COVID.." ( tak naprawdę można pójść do sądu i pewnie wygrać bo to nie ma podstawy prawnej, ale kwoty zbyt małe 😞  ). Dostałem tylko zwrot kilkudziesięciu groszy za priorytet dostarczony po 40 dniach...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

pinsplash ja nawet nie zawracam sobie głowy reklamacjami . Na początku COVID złożyłem 3 i wszystkie odpowiedzi  tylko z przeprosinami . Dla świętego spokoju jak client się burzy zwracam koszt nadania . Piszesz po 40 dniach ? Rozporządzenie Ministra Transporu mówi jasno cyt ,, przesyłkę nie doręczoną po upływie 30 dni od nadania należy uznać za zaginioną ,, sealed

oznacz moderatorów