Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Sprzedawca rozwiązał problem 41 dni od złożenia wniosku. Przez cały ten czas nie mogłem używać produktu. Teraz prosi o zamknięcie dyskusji. Czy to normalne?
@drekenzes W trakcie dyskusji odmówiłem zamknięcia dyskusji. Proponuję Allegro zrobić to z ich inicjatywy. Faktem jest, że Allegro zaproponowało mi na własny koszt wysłanie towaru do sprzedawcy z rekompensatą kosztów. Nie ma takiej rekompensaty.
I nie wiem jeszcze, jak działa robot po naprawie.
A moja prośba o zwrot pieniędzy, gdy problem nie zostanie rozwiązany w ciągu 41 dni
Niech blokują! Sam nie zamknę)))
@viktor_w Sam w pierwszym poście napisałeś, że problem został rozwiązany. Później zaczynasz kombinować że nie, albo nie do końca, więc jedynie może ci pomóc moderacja. No my nie zgadniemy coś tam nabazgrolił w dyskusji.
@drekenzes Więc muszę zamknąć dyskusję?
Sam jej nie zamknę. Czy Allegro mnie zablokuje?
To jest pytanie.
@viktor_w na pewno nie zablokują Cię z powodu niezamknięcia dyskusji, zwyczajnie jeśli konsultant uzna, że nie masz racji, to sam zamknie dyskusję, chyba, że jesteś jednym z tych rekordzistów którzy co chwile zakładają dyskusje, wówczas sprawa może wyglądać zgoła inaczej😉
@viktor_w dlaczego mam nieodparte wrażenie, że coś kręcisz i utrudniasz wykonanie reklamacji?
co to znaczy Faktem jest, że Allegro zaproponowało mi na własny koszt wysłanie towaru do sprzedawcy z rekompensatą kosztów.
napisz ile czasu upłynęło od chwili kiedy sprzedawca otrzymał produkt by wykonać reklamację
@RED Szkoda, że coś ci się wydaje!
Skończyłem dyskusję!
@viktor_w nie znasz prawa i tyle ustawa konsumencka to jedno ale jak czegoś nie przewiduje to wchodzi kodeks cywilny. Jeśli naprawa się przeciąga w nieskończoność to możesz wg kc wyznaczyć sprzedawcy po wpierw wezwaniu do udzielenia informacji na temat na kiedy zostanie towar naprawiony dodatkowy termin rozsądny zazwyczaj 14dni pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy na zakończenie naprawy i wydanie ci sprawnego towaru. Jeśli naprawa nie dojdzie do skutku masz zasadne roszczenie zwrotu środków za towar. Wzywa się na piśmie na stałym nośniku np email, polecony list za potwierdzeniem odbioru etc dyskusja stałym nośnikiem nie jest, możesz w niej wspomnieć że roszczenie składasz ale załącznik wysyłasz przez panel wiadomości.
@az1raelDzięki za informacje! Sprzedawca prawidłowo wykorzystał prawo! Dobra robota!
Zadziwiła postawa i zachowanie samego Allegro! Odpowiedzi nie były piśmienne. Potem zmieniali swoją pozycję.
Nie zamierzam się z nikim kłócić!
Chciałem to rozgryźć! Teraz rozumiem-wszystko, co deklaruje Allegro, jest puste! Sam tego potrzebujesz!
Skontaktowałem się z oficjalnym serwisem! Natychmiast dają etykietę do BEZPŁATNEJ wysyłki! Dają tor do naprawy!
Gdyby nie bajki Allegro-historia skończyłaby się w ciągu maksymalnie 7 dni!!!