Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wita serdecznie! 10 kwietnia zamówiłam grę wczoraj tj 12 kwietnia otwarłam dyskusję zostało mi obiecane, że towar zostanie wysłany w dniu dzisiejszym tj 12 kwietnia jednakże przesyłka nadal nie jest wysłana. Przez przypadek zamknęłam dyskusję co robuc w takim przypadku?
@Tobiasz8483 narazie poczekaj na ustalenia ze sprzedającym. Jeżeli nadal nie przekaże przedmiotu napisz przez ten formularz Problemy transakcyjne
A jaki jest podany czas wysyłki przez sprzedającego? Często niestety allegro samo wie kiedy paczka będzie doręczona.
Poza tym, pamiętaj, że jest to PRZEWIDYWANY TERMIN DORĘCZENIA a nie deklarowany przez sprzedawcę. Często jest tak, że sprzedawca deklaruję wysyłkę np. w 72 h a jest info "Jutro w punkcie" - na co my sprzedawcy nie mamy wpływu.
Nie zamyka się dyskusji dopóki sprawa się nie zakończy, napisz tu o ponowne o otwarcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a, jeżeli się nie da to napisz tu pomogą:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... , pamiętaj że zawsze masz wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Jednak mamy nową "NACZELNĄ"
@Tobiasz8483 Sprawdź najpierw jaki czas wysyłki deklaruje sprzedawca, a nie ten przewidywany przez Allegro, bo on jest "życzeniowy" A nie prościej zamiast zaczynać dyskusję (spór, awanturę) było zadzwonić do sprzedawcy i zapytać się co jest z zakupem. Zaczyna się od rozmowy lub wymiany maili, a nie jak piszą "popuszczacze" > dyskusja > POK