Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam głupie pytanie, ale nie spotkałam się jeszcze z tym na allegro. Otrzymałam towar niezgodny z opisem. Po zakupie kontakt ze sprzedawcą się urwał. Po ponad tygodniu otworzyłam dyskusję ze sprzedawcą i dopiero to zadziałało. Teoretycznie otrzymałam zwrot kosztów, chociaż jeszcze na konto nie wpłynęło. Czy po otrzymaniu zwrotu, należy odesłać przedmiot sprzedającemu? Kto zapłaci za przesyłkę? Niestety, nie dostałam żadnych instrukcji, a jest to dla mnie nowa sytuacja.
@Maria1337 Z czym wystąpiłaś ?- jako zwrot ( do 14dni) czy jako reklamacja? W pierwszym wypadku TY pokrywasz. Wg mnie powinnaś skorzystać z reklamacji i jak sprzedawca uznaje to musi zwrócic również kosz odesłania. Czasem jak przedmiot ma mała wartość, to się sprzedawcy nie opłaca...
Po prostu w dyskusji opisałam sprawę, bo sprzedawca nie odpowiadał na wiadomości. W dyskusji też nic nie odpowiedział, dostałam tylko info, że dokonano zwrotu o wartości przedmiotu+dostawy.
@Maria1337 Bardzo dobrze, że skorzystałaś z Dyskusji, to skuteczna metoda składania reklamacji. Zasadniczo przedmiot odsyła się przed zwrotem wpłaty, ale jeśli sprzedawca oddał pieniądze, być może nie chce już towaru - zapytaj go o to w Dyskusji. Gdybyś jednak miała odesłać przedmiot, to sprzedawca powinien zwrócić Ci także pieniądze za odesłanie. Informacja o zwrocie wpłaty pochodzi od Allegro? Jeśli tak, to środki pojawią się na koncie po około 3 dniach, jeśli to nie jest informacja od Allegro, nie spiesz się z zamykaniem Dyskusji, bo może okazać się, że nie dokonano zwrotu wpłaty.
najlepiej zapytać
Dziękuję za odpowiedzi :). Wiadomość jest od allegro, jak dostanę wpłatę, to zapytam się w dyskusji sprzedawcy co zrobić z zamówieniem, zobaczymy, czy odpowie :).