anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

towar od kilku dni widnieje jako przyjety w sortowni. sprzedawca i inpost nie odpowiadaja

niechtodemon
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

To napisz dom niego tu a będzie musiał odpowiedzieć: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@niechtodemon  ciśnij Inpost, sprzedający i tak nic tu nie wskóra.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@niechtodemon 

Dobry wieczór,

aby zweryfikować zgłoszenie dotyczące paczki  prosimy o wiadomość na pomoc@inpost.pl

z podaniem 24-cyfrowego numeru paczki, szczegółowego opisu zawartości paczki oraz numerem telefonu i adresem mailowym do kontaktu. 

Po otrzymaniu wiadomości, zweryfikujemy sytuację, podejmiemy należyte kroki i udzielimy odpowiedzi. 

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zakup od firmy to on odpowiada za towar do chwili odbioru, potrzebna Ci przepychanka z InPostem,?

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

I co sprzedający zrobi Inpostowi? Pójdzie im na sortownię skanować szukać paczki?

LEF daj spokój 🤣

oznacz moderatorów