Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To napisz dom niego tu a będzie musiał odpowiedzieć: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@niechtodemon ciśnij Inpost, sprzedający i tak nic tu nie wskóra.
@niechtodemon
Dobry wieczór,
aby zweryfikować zgłoszenie dotyczące paczki prosimy o wiadomość na pomoc@inpost.pl
z podaniem 24-cyfrowego numeru paczki, szczegółowego opisu zawartości paczki oraz numerem telefonu i adresem mailowym do kontaktu.
Po otrzymaniu wiadomości, zweryfikujemy sytuację, podejmiemy należyte kroki i udzielimy odpowiedzi.
W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności.
Jak zakup od firmy to on odpowiada za towar do chwili odbioru, potrzebna Ci przepychanka z InPostem,?
I co sprzedający zrobi Inpostowi? Pójdzie im na sortownię skanować szukać paczki?
LEF daj spokój 🤣