Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłam zlew granitowy, jednak nie pasował i zdecydowałam o zwrocie jeszcze tego samego dnia.
Zrobiłam zwrot kurierem przez allegro (Smart), otrzymałam etykietę. Zapakowala zlew tak jak był zapakowany przez sprzedającego i dostarczyłam do punktu paczek.
Po kilku dniach otrzymuje wiadomość od sprzedającego że zlew dotarł do nich uszkodzony. Co teraz z tym zrobić? Jak dochodzić reklamacji u kuriera DPD, sprzedający sporządził protokół przy odbiorze zwrotu.
@olawalcz Przy Smarcie to sprzedawca odpowiada za uszkodzenia w drodze powrotnej towaru i to on może składać reklamację w firmie kurierskiej. Sprzedawca udostępnia darmowy zwrot, dlatego ponosi odpowiedzialność za transport w obie strony pod warunkiem, że przesyłka była odpowiednio zapakowana - takie jest stanowisko Allegro. Możesz więc domagać się zwrotu pieniędzy za towar, a sprzedawca może dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej. Jeśli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś o pomoc pracownika Allegro.
Dziękuję już pracownik allegro rozwiązał spór właśnie tak jak piszesz wyżej.
Bo ja nie mylę się nigdy 😄
@LEW334 może to potwierdzić 🙂