Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam. problem z inwerterem solarnym. oddany 2x na gwarancję ,wrócił z tymi samymi problemami bo nie stwierdzili uszkodzenia, jednak u nich działał dzień poprawnie i zdarzyło mu się, że u mnie działał czasami 2 dni bez problemów a poźniej znów to samo. odesłany 3x, w dyskusji napisali, że dadzą nowy. Pani wczoraj mi napisała, że mają na to 2 tyg, ups potrzebny w domu z powodu wyjazdu i braku czasu montażu w najbliższym czasie mimo zapewnienia, że od razu zostanie wysłany nowy po dostarczeniu starego. Mogę żądać zwrotu gotówki bo mam dosyć przepychania się i czuję, że z kolejnym będą podobne problemy?
@soltys020890 Możesz żądać przy 2 skalanej reklamacji, a dlaczego gwarancja a nie u sprzedającego z tytułu niezgodności z opisem(rękojmia).
z tytułu niezgodności to raczej ciężko będzie wywalczyć, inwerter więcej będzie u nich leżał niż wisiał na ścianie i pracował. czyli rozwiązaniem jest rękojmia? chciałem wymiane na większy z ewentualną dopłata ale się nie zgodzili, mimo , że te inwertery staniały ponad 30%
Niezgodność z umową i rękojmia, to praktycznie to samo. Niezgodność masz jak jesteś osobą prywatną i kupujesz od firmy (B2C), a rękojmia jak masz firmę i kupujesz od firmy (B2B) lub przy transakcjach pomiędzy dwiema osobami fizycznymi (C2C).
dzięki