Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem tunel foliowy ponad 180 dni temu i niestety ostatnio się połamał i nie wiem co robić cz jest jeszcze jakaś możliwość zwrotu i otrzymania zwrotu kosztów
Zwrotu nie ma możliwości, ale zawsze jest reklamacja z tytułu rękojmi, składasz ją u sprzedającego i ma 14dni na rozpatrzenie, możesz ją założyć w każdy sposób, mailem, a masz także wszystko opisane w zakładce w ofercie REKLAMACJE: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Ostatnio to nieźle wiało i moje dwa tunele sobie odleciały ,możesz składać reklamację z rękojmi ale nie wiem czy coś ugrasz .
A dlaczego nie ugrasz? ma prawo do składania reklamacji, a nie wiemy jakie są warunki użytkowania!😄
Jeśli firma która go sprzedała i sama go nie ustawiła to zawsze może się podpierać że "tunel był źle ustawiony" lub użytkowany ,rozpatrzą reklamację bo muszą ale nie koniecznie uznają swoją winę.
Doprawdy? wszystko co kupujesz instalujesz z pomocą firm!😁 miałem taki przypadek że firma odrzuciła bo źle zamontowane i się popsuły, a wiesz co ich zdaniem było źle, dwie śrubki które były na wyposażeniu towaru, a teraz chcą oddać środki i przepraszają.
@LEW433 Nie ,ale jak firma mi coś stawiała np.altanę to miałem gwarancję na jej żywotność .Folię wystarczy źle naciągnąć ,niefachowo zabezpieczyć i może zostać uszkodzona i nie ma w tym winy sprzedawcy tylko tego kto do tego doprowadził.
Sam się połamał? dobre:)
@Client:67370411 Poużywałeś sobie tunel przez 1/2 roku i co. Nie pasuje ? Te tunele najczęściej się łamią przez niewłaściwe użytkowanie albo przy przenoszeniu ich w inne miejsce uszkodzone przez użytkownika. I oczywiście chciałbyś kupić nowy > znowu 1/2 roku i następna reklamacja. Tak się właśnie wykorzystuje sprzedawców na Allegro. Mało to etyczne, a wręcz pochodzi pod cwaniactwo.