anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Użytkownik Allegro nie uznaje reklamacji!!!!

Aderiano231
#1 Nowicjusz#

Narożnik wyskakuje z rolek,pianka usiadła po 3-miesiącach.... 

Witam...Zakupiłam ten narożnik 21 Lutego 2020r...
Niestety część ktorą sie wysuwa w czasie spania wylatuje z rolek(co uszkodziło panele) pianka się zapadła-masakra..
Nadmienię , że śpi na nim osoba ważąca ok 60kg....
Proszę o dalszą instrukcję....REKLAMACJI...Pozdrawiam

[edycja]  ..odpisali mi   cytuje

Pytanie o przedmiot NAROŻNIK ROZKŁADANY Caris SOFA regulowane zagłówki [edycja]
Dzień dobry,
W nawiązaniu do zgłoszenia reklamacyjnego dot. narożnika wg opinii naszego działu wskazane uszkodzenie
ma charakter mechaniczny powstałe na skutek nadmiernego użytkowania lub zadziałania z dużą siłą wykraczającą po za zakres wartości normalnego użytkowania. Tego typu uszkodzenia nie podlegają naprawie na zasadach gwarancji.
W związku z powyższym reklamacja została rozpatrzona odmownie...
Dla mnie porażka....prawdopodobnie ma stać w salonie i zdobić. nadmienię to narożnik z funkcją spania....(kurcze a ja na nim spałam)
OSTRZEGAM  NIE KUPUJCIE OD TEGO UŻYTKOWNIKA!!!!!
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Aderiano231
#1 Nowicjusz#

Proszę o pomoc ......

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ponownie wyślij reklamację tu;  https://allegro.pl/dyskusje/nowa , zaznacz, że to reklamacja z rękojmi (nie z gwarancji). Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Gwarantuję Ci, że sprzedawca zacznie inaczej z Tobą rozmawiać. Pamiętaj, że po zasadnej reklamacji sprzedawca pokrywa wszelkie jej koszty. Nie kończ Dyskusji na prośbę sprzedawcy, zakończysz ją dopiero wtedy, gdy problem zostanie ostatecznie rozwiązany.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Aderiano231 Każde takie reklamacje( w ramach rękojmi wówczas sprzedawca odpowiada przez 2 lata za towar) dokonuj poprzez Allegro rozpoczęciem dyskusji z sprzedającym.Ma24 godz na odpowiedź.

oznacz moderatorów