Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W nowy rok wkroczymy z nową energią i już 4 stycznia wprowadzimy do regulaminu zapisy, które sprawią, że korzystanie z Allegro stanie się dla Was jeszcze przyjemniejsze. Sprawdźcie sami!
Będziecie mogli się logować do konta Allegro numerem telefonu
W pierwszej połowie 2021 roku do swojego konta Allegro zalogujecie się nie tylko przy pomocy loginu czy adresu e-mail, ale także numeru telefonu. Sprawdźcie czy numer, który wpisaliście w Dane konta jest poprawny i aktualny.
Dodamy też do regulaminu zapis o tym, że zamiast hasła możecie podać jednorazowy kod SMS. To funkcja, z której możecie korzystać już teraz.
W ramach Programu Ochrony Kupujących otrzymacie także zwrot kosztów odesłania przedmiotu oraz pełen koszt przesyłki
Jeśli otrzymacie towar niezgodny z opisem, w ramach Programu Ochrony Kupujących, zwrócimy Wam pełen koszt przesyłki, łącznie z kwotą odesłania go do sprzedającego.
Ale to nie wszystko - usuniemy z regulaminu zapis, że kwota rekompensaty kosztu przesyłki może wynieść maksymalnie 100 zł. Oznacza to, że – w przypadku przesyłki przedmiotu wielkogabarytowego – zwrócimy jej pełny koszt.
Będziemy premiować fachowców monetami w nowych kategoriach
Strefę Fachowca przygotowaliśmy specjalnie z myślą o pasjonatach majsterkowania oraz profesjonalistach z branży budowlano-instalacyjnej. Otrzymujecie w niej monety za zakupy oraz zyskacie inne korzyści. Do listy kategorii, w których zakupy premiujemy monetami, dodamy kolejne:
Chcesz dołączyć do Strefy Fachowca? Zrobisz to tutaj.
Ale to przecież nie jest pełny program zmian.
Proszę o przedstawienie całej skali zmian - kolejnych wzrostów prowizji dla sprzedających, przerzucaniu kosztów programu SMART na sprzedawców i związanych z tym sporych podwyżkach dla kupujących. Jakoś o tym nie ma żadnej informacji. W kategoriach "pozostałe" prowizja ma wynosić nawet 15%, bez promowania. Takich informacji o podwyżkach kupujący oczywiście nie otrzymują. Jak to ma się z wymaganą przez Allegro wobec sprzedawców uczciwością, przejrzystością i jasnymi zasadami handlu? Piszecie jedynie o "plusach" wprowadzanych zmian, lecz ze związanych z tym wzrostach cen dla kupujących - już ani słowa. Gdzie tu jakaś uczciwość w powiadamianiu kupujących? Blokujecie konta sprzedawcom za "nie dbanie o wizerunek Allegro", a tutaj przedstawiacie jedynie "połowę" prawdy.
@maxr01 to jest w zakładce dla kupujących a ich nie interesują podwyżki, my mieliśmy info wcześniej 😄
"to jest w zakładce dla kupujących a ich nie interesują podwyżki" - noo.... chyba jednak kupujących powinny zainteresować podwyżki. Nawiązując do "dobrych zasad handlu" , co Allegro niejednokrotnie podkreśla w stosunku do sprzedających, nigdy nie otrzymałem informacji od Allegro (jako kupujący) - że w związku z wprowadzanymi zmianami i podwyżkami na Allegro ceny towarów ulegną wzrostowi.
Jako kupujący - czuję się oszukany przez serwis Allegro - widzę tylko reklamy w TV, obniżenie abonamentu SMART, nie widzę natomiast żadnej informacji, że nastąpi wzrost cen produktów w związku ze wzrostem kosztów dla sprzedawców. Chyba to jednak nie ma nic wspólnego z tak propagowaną przez Allegro uczciwością i jasnością zasad handlu.
Jak kupującego nie może interesować podwyżka? Przedmiot, który sprzedawałem za 1,35 zł (najtańszy) dźwignę teraz na 2,90 zł. I tak jak ktoś kupi tylko 1 szt., to będę na tym "w plecy". Zarobi na tym tylko Allegro.
@maxr01 Coś tam było https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/4-stycznia-zmiany-w-regulaminie-allegro-sp... ale bez konkretów😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Udogodnienia jak to nazywacie są zwykle dostosowane do pewnej grupy i mogą pomóc w minimalny sposób jednak utrudnienia i dodatkowe koszty uderzają we wszystkich nie wyłączając samego allegro które z czasem samo się przekona że takie podejście do sprzedawców jest błędne i przynosi więcej strat niż pożytku.
W tym roku porównywałem wszystkie ceny prezentów, które kupowałem. Allegro vs. sklepy internetowe vs. markety. Po raz pierwszy nic nie kupiłem w Allegro. Każda oferta okazała się droższa. Wiem, że to nie pazerność sprzedających a zaporowe prowizje Allegro, które ich zmuszają do podnoszenia cen. Tani model Allegro i super okazji już dawno się skończył...
Coraz więcej osób to zauważa ,kiedyś allegro było dobrą alternatywą do robienia zakupów teraz pozostaje koniecznością dla tych którym nie chce się wyjść do sklepu ale kto bogatemu zabroni kupi drożej dostarczą do domu i się cieszy .
@ludowinki ależ to normalne, zliczając wszystko co sprzedawcy tu opłacają to prowizja sięga 20 % mając marżę na towarze 15 - 30 % to ciężko sprzedawać tu w cenie jaką ma się w sklepie internetowym 😞
Dla porównania płacąc prowizję rocznie do allegro 15 000 zł za sklep płacę 1700 zł więc ktoś musi pokryć te różnicę 😄
Wreszcie w sklepie internetowym będę miał korzystniejsze ceny niż na All, a i nawet nad darmowymi wysyłkami się zastanawiam. Czas w końcu w to zainwestować.
Przeczytaj sobie wątek
"Chcę odebrać przedmiot w sklepie sprzedawcy. Jak mam go znaleźć na mapie z tysiącami paczkomatów???"
Tam jest opisane jedno z waszych wprowadzonych UDOGODNIEŃ...