Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisałam w dyskusji do sprzedawcy czy mogę mu zwrócić paczkę później po kwarantannie, ale minął już termin 14 dni i allegro nie daje mi już możliwości zwrotu. Czy da się zwrócić jakoś bezpiecznie tą paczkę żeby się zabezpieczyć przed możliwością oszustwa przez internet?
Czegoś takiego jak kwarantanna i problemy z nią powiązane nie ma w ustawieniach allegro mimo wielu zmian w ostatnim czasie to problem tego wirusa i jego skutki dla klientów i sprzedawców nie zostały uwzględnione.
ula1245 Musisz się dogadać ze sprzedawcą , jeśli zgodzi się na zwrot odsyłasz na adres podany w zakładce ,,zwroty ,, z formularzem odstapienia od umowy . Koszt zwrotu będziesz musiała pokryć jesli inaczej nie uzgodnicie ze sprzedawcą .Ważne - przesyłka z numerem nadania .
@ula1245 Masz 14 dni na zwrot, tzn. po wygenerowaniu kodu, w ciągu 14 dni od odbioru i po wygenerowaniu kodu masz następne 14 dni na odesłanie. Jak tego nie zrobiłeś to skontaktuj się z sprzedawcą i ustalcie jakieś rozwiązanie. Miałaś więc w sumie 28 dni.
Nie, 28 dni na odesłanie towaru jest wtedy, gdy w ciągu 14 dni od odebrania towaru wyśle się oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jeśli się tego nie zrobi, nie ma już 28 dni 🙂
Poza tym pierwsze zdanie jest całkowicie niezrozumiałe 🙂