Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu dokonałam zakupu produktów Avon, zapłaciłam i były z tym zamówieniem wielotygodniowe problemy, aż wystawiłam im negatywną opinię. Wówczas skontaktował się ktoś ze mną (jak się okazało z czyjegoś prywatnego telefonu) i sprawa została wyprostowana, więc zmieniłam opinię na ich prośbę.
Zaraz potem zaczęły do mnie masowo przychodzić powiadomienia chyba z innej lub siostrzanej współpracującej z nimi firmy o przesyłkach, których nie zamawiałam. Firma zdaje się nic sobie nie robić z tego, że blokuje mi działanie aplikacji InPost. Przesyłki krążą, wracają, a ja mam dziesiątki powiadomień. Czy ktoś może ich zmotywować do zachowania wyższych standardów sprzedaży i obsługi klienta, bo to już rzutuje na moją opinię o całej platformie, jako że nie ma do kogo się zwrócić z tą sprawą.
Zakup na Allegro, od firmy?
Od sprzedawcy - przez Allegro, teraz te firmy, które mi wysyłają powiadomienia na aplikację InPost też są z tej platformy, bo wydzwaniałam najpierw do nich, co się dzieje... Raz dostałam też info z jeszcze innej firmy kurierskiej - wydzwaniali do mnie, że mają dla mnie paczkę, a ja nic nie zamawiałam...
@Client:105371097 Napisałaś w pierwszym zdaniu "Jakiś czas temu dokonałam zakupu produktów Avon, zapłaciłam i były z tym zamówieniem wielotygodniowe problemy, aż wystawiłam im negatywną opinię" - podaj numer tego zamówienia i sprawdzę, czy to ten sprzedający dodaje do Twojego zamówienia trackingi.
Masz ten zakup: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
@Client:105371097 Czy możesz podać numer zamówienia, które robiłeś u tej firmy?
Mam tu podać dane sprzedawcy? Ale którego? tego, który wystawiał towar? Czy tych firm, które wysyłają towar w cały świat, bez sprawdzania co i po co? Bo nie mam pojęcia, kto podał mój numer telefonu i komu oraz po co mój, a nie swój...
W lutym zamawiałam i od nich się zaczęło, nie wiem, gdzie szukać, w moich zakupach mam tylko firmę i datę
@Client:105371097 W szczegółach zamówienia znajdziesz numer zamówienia. Możesz mi ewentualnie podać numer oferty i też zlokalizuję sprzedającego.
Takie coś znalazłam - to jest prośba o zmianę oceny sprzedaży i wydawało się, że załatwili sprawę, choć z poślizgiem i po opublikowaniu negatywa - zmieniłam, bo już chciałam mieć z głowy i nie robić komuś pod górkę.
Cześć Aleksandra,
sprzedawca beta1000aa poprosił Cię o zmianę oceny.
Czy zgadzasz się na zmianę Twojej oceny?
Możesz zmienić lub usunąć ocenę do 23.05.2024, 10:39.
Uzasadnienie prośby
"Przepraszam za kłopot."
Ale teraz dostaję fałszywe powiadomienia od Zamawiałam chyba w jakimś klonie sprzedawcy:
beta1000aa z dn 23 lut 2024, 10:39
potem strefa 2022 - u nich nie robiłam zamówienia, a dostałam powiadomienia o przesyłce
teraz ironpack_pl wysyła na mój numer powiadomienia o przesyłkach
Nie robiłam u nich zamówień i nie mam żadnych informacji jakiego zakupu dotyczy.
Nie wierzę, że nie widzą, że jeden drugi, trzeci zakup wraca, jakaś firma krzak, czy co...
@Client:105371097 Zgłoszę tę sytuację, skontaktujemy się ze sprzedającym.
@Client:105371097 Czy mogę Cię jeszcze prosić o zrzuty ekranu z widocznymi powiadomieniami, o których mówisz?
Ponieważ powiadomienia ustały, myślałam, że temat załatwiony i skasowałam, bo wiadomo, że zaśmiecały pamięć, jeszcze sprawdzę, czy ostało się coś w konwersacji z jednym ze sprzedających, bo chyba coś wysyłałam
nie ma już nic, przecież minęło znowu parę tygodni
mam w historii aplikacji część danych, reszty już nie odtworze, ale daje to pogląd, co się działo...
i jeszcze z pięć takich zdjęć z innymi datami, ale to już może poza forum, (czy tu,?) bo kiepsko się wysyła
@Client:105371097 dziękuję! Prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl 🙂
W treści wiadomości wklej link do tego wątku.
@Client:105371097 Dziękujemy za wiadomość mejlową. 🙂 I jeszcze proszę o doprecyzowanie: czy powiadomienia pojawiają się tylko i wyłącznie w aplikacji InPost? Nie pojawiają się nigdzie w aplikacji Allegro lub stronie Allegro? Na mejlu? Czy po prostu już usunęłaś je z innych źródeł?
Już się nie pojawiają, pojawiały się w aplikacji InPost, a także dzwonili do mnie parę razy z DHL bodajże, więc i oni dostali zły numer telefonu do kontaktu. Od tamtych kurierów nie dowiedziałam się co za firma, ale wszystko było w jednym czasie. Powiadomienia ustały po naszej rozmowie z 20 maja. Większość już poszło do kosza, ze dwa zrzuty ekranu mam, bo zachowały się w konwersacji z mojego profilu na Allegro z tą samą firmą, która byla w powiadomieniach InPost.