Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rzeczy z ktorych zrezygnowałam, i poinformowałam sprzedającego o rezygnacji zamówienia jednak produkt ciągle jest w kategorrii do spłaty. Co mogę uczynić aby usunąć te produkty zbędne z tej kategorii? Nie otrzymałam ich, zrezygnowałam, nadal wiszą.
@magda_m_s czyli raty, trzeba rozwiązać umowę z bankiem 🙂
Z jakim bankiem? Po prostu zrezygnowałam a oni nie odznaczyli tego w systemie. nawet nie wysłali produktu abym mogła go zwrócić.
@magda_m_s do spłaty są raty a pewnie chodzi do zapłaty 🙂
Będzie dalej wisiało i tyle jak zrezygnowałaś to jak mają wysłać trzeba się zdecydować, będzie wisieć i tyle 😄
@magda_m_s Wejdź w zakładkę Kupione, zaznacz te przedmioty po lewej stronie i na samym dole kliknij Usuń.
nie pomaga
@magda_m_s U mnie pomaga.
A u mnie naprawdę niestety nie. Próbowałam.
@magda_m_s Najważniejsze, że poinformowałaś sprzedającego o rezygnacji i on ją zaakceptował. W tej sytuacji nie musisz się niczego obawiać. Oferta zniknie z Twoich zakładek, gdy trafi do archiwum.
Jeśli jednach chcesz usunąć ją wcześniej i nie możesz tego zrobić, podaj mi jej numer. Postaram się pomóc.