anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

usunięty zakup z listy

Krzysztof_19_11
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

dokonałem zakupu w systemie smart, usunąłem zakup z listy zakupów, chciałbym go zwrócić,ale nie mam do niego dostępu. Czy jest możliwość przywrócenia tego zamówienia? ZAMÓWIENIE 114222131 Hit-Mix-AGD  stolnica

będę bardzo wdzięczny

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Krzysztof_19_11  Jasne 🙂 Transakcja jest ponownie dostępna w Twojej zakładce.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Krzysztof_19_11
#1 Nowicjusz#

dziękuję 🙂

oznacz moderatorów