Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w terminie 14 dni zwróciłem towar. W momencie wysyłki towar był nieuszkodzony. Otrzymałem wiadomość od sprzedającego że towar przyszedł uszkodzony (załączył zdjęcia). Sprzedający nie sporządził protokołu szkody. Prawdopodobnie został uszkodzony w transporcie przez firmę kurierską. To co oferuje mi sprzedający to 1. odesłanie uszkodzonego towary do mnie 2. Abym to ja reklamował uszkodzenie w firmie kurierskiej i dochodził odszkodowania. Czy możecie podpowiedzieć jakie w tej sytuacji mam prawa? Bo tutaj ewidentnie sprzedający cały problem zrzuca na mnie.
Z tego co pamiętam, raz miałam problem z firmą kurierską to właśnie nadawca paczki musiał reklamować a nie ja jako odbiorca. A ty byłeś nadawcą
Wesola_Madzia autor wątku mało rozwinął temat , ale powiedz mi kto jest nadawcą w przypadku zwrotu ze ,,smartem ,,
@mdrogeria kupujący na spółkę z allegro, bo usługę smart kupił od allegro 😄
Kiedy ja ten problem miałam to jeszcze smarta nie było, ale jak miałam problem ze zwykłą pocztą polską i normalnym sklepem to też mi poczta powiedziała, że to sklep musi reklamować, a nie ja jako odbiorca. Oczywiście nie zmienia to faktu, że sprzedawca protokołu nie sporządził. Jeśli przy zwrocie allegro nadawcą nadal jest sprzedawca to zmienia postać rzeczy
ara2n otwieraj dyskusję , przyjął to ma Ci zwrócić kasę .Jako przedsiębiorca powinien wiedzieć ,że protokół szkody należy spisać .
Nat soł fast... W ogóle nie znacie zdania drugiej strony, nie wiecie czy opakowanie było uszkodzone, a już hops i jedziemy po Sprzedającym i bum - Dyskusja.
W obecnych "czasach" Kurier rzuca paczkę pod bramą i dzida. Na bank jeśli opakowanie byłoby uszkodzone, Sprzedający sporządziłby protokół, ale - znowu - "w obecnych czasach" nie jest to obowiązkiem, ponieważ z racji pandemii (którą zresztą nasz Premier odwołał 14. 07 2020) firmy Kurierskie dają czas kilkudniowy na zgłoszenie zastrzeżeń.
Jak było - nigdy się nie dowiemy, ale trochę obiektywizmu i chłodnej głowy (nawet w walce o prymat w rankingach) nie zaszkodzi. A nawet może pomóc.
@terazauto nie wiecie czy opakowanie było uszkodzone,
W tym przypadku tym bardziej wymagany jest protokół szkody, inaczej jak udowodnić że to wina kuriera, odbierając paczkę bez zastrzeżeń sprzedawca sam se zrobił problem 😞 Tym bardziej że od kupujących wymaga się protokołów a sam tego nie zrobił 😄
terazauto no to z grubej rury ,może to sprzedawca umyślnie uszkodził produkt , ale to mrzonki . Uszkodzenie wynikło w transporcie , spisanie protokołu uszkodzenia ciąży na odbiorcy tym bardziej ,że jest stroną silniejszą czyli przedsiębiorcą .
@ara2n jak odebrał bez zastrzeżeń to jego problem, działa to w obydwie strony 🙂
Można spisać protokół do 7 dni o ile nie było widać uszkodzeń z zewnątrz, Ty jesteś nadawcą i odpowiadasz za poprawne zabezpieczenie zwracanego towaru i w razie protokołu składasz reklamację u przewoźnika 🙂