anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzona część kompletu

MAMY ROZWIĄZANIE!
ewiii_
#7 Wielbiciel#

Witam,

proszę o pokierowanie techniczne... Kupiłam produkt - w komplecie jest 4 sztuki. Jedna okazała się uszkodzona i sprzedawca poprosił o zwrot tej jednej sztuki, a odeśle nową. Przedmiot na aukcji to był komplet. Jak mam technicznie zrobić to na koncie? Zakup był przed Allegro Smart i nie ukrywam, że chciałabym tu skorzystać z możliwości darmowego zwrotu. Jeżeli się nie da to odeślę za opłatą oczywiście - z kolei wtedy nie wiem co z etykieta na paczkę lub kodem zwrotu.

Proszę o pomoc, to mój pierwszy zwrot towaru...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kostas11
#21 Demiurg#

Zaznacz wszystko, a odeślij 1 sztukę, sprzedawca będzie wiedział o co biega, dołóż tylko kartkę i będzie git 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ewiii_
#7 Wielbiciel#

czyli mimo, że tam przy zwrocie jest mowa o zwrocie całej zapłaty to tylko tak "formalnie w tym przypadku", dobrze rozumiem?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

Tak, przecież sprzedawca Ci wyśle nową cześć, kasy i tak nie dostaniesz, jest to po to żeby odesłać ze smarta 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, dobrze rozumiesz. Korzystasz z darmowego zwrotu pomimo że odsyłasz element do reklamacji. Sprzedawca na swój koszt dośle Ci nowy element.

oznacz moderatorów