Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o pokierowanie techniczne... Kupiłam produkt - w komplecie jest 4 sztuki. Jedna okazała się uszkodzona i sprzedawca poprosił o zwrot tej jednej sztuki, a odeśle nową. Przedmiot na aukcji to był komplet. Jak mam technicznie zrobić to na koncie? Zakup był przed Allegro Smart i nie ukrywam, że chciałabym tu skorzystać z możliwości darmowego zwrotu. Jeżeli się nie da to odeślę za opłatą oczywiście - z kolei wtedy nie wiem co z etykieta na paczkę lub kodem zwrotu.
Proszę o pomoc, to mój pierwszy zwrot towaru...
Zaznacz wszystko, a odeślij 1 sztukę, sprzedawca będzie wiedział o co biega, dołóż tylko kartkę i będzie git 🙂
czyli mimo, że tam przy zwrocie jest mowa o zwrocie całej zapłaty to tylko tak "formalnie w tym przypadku", dobrze rozumiem?
Tak, przecież sprzedawca Ci wyśle nową cześć, kasy i tak nie dostaniesz, jest to po to żeby odesłać ze smarta 🙂
Tak, dobrze rozumiesz. Korzystasz z darmowego zwrotu pomimo że odsyłasz element do reklamacji. Sprzedawca na swój koszt dośle Ci nowy element.