Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W grudniu kupiłem półkę/koszyk na kosmetyki pod prysznic. Zakupu dokonałem na jednoosobową firmę. Paczka przyszła uszkodzona (koszyk metalowy chromowany połamany). Kurier od razu sporządził protokół szkody.
Zaistniałą szkodę zgłosiłem niezwłocznie Sprzedawcy. Dostałem odpowiedź, że zakup na fakturę, rekojmia wyłączona, złóż reklamację w firmie kurierskiej.
Tak też zrobiłem. Moje roszczenia odrzucone, ponieważ towar był źle zapakowany.
Nie mam koszyka, Sprzedawca nie poczuwa się do odpowiedzialności.
Proponuje, że spróbuje oddać uszkodzony towar na reklamacje do producenta. Domyślam się jaki będzie finał takiego zgłoszenia.
Czy jako przedsiębiorcy sprzedawca może mi wszystko wcisnąć i zasłaniać się wyłączoną rękojmią, mimo iż towar dostałem uszkodzony a nie z wadą, która pojawiła się podczas użytkowania?
@koziol_8 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i po 24 godzinach poproś tam o interwencję Allegro.
Jeśli to nie pomoże, wyślij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni i zazwyczaj na korzyść kupującego.
Dziękuję za odpowiedź.
Złożyłem wniosek o rekompensatę i już został rozpatrzony pozytywnie:)
I tak trzeba. POK na Allegro działa od pewnego czasu nadzwyczaj sprawnie. Serwisowi zależy na zadowoleniu kupujących, dlatego ci tu wracają. Rzucanie kupujacym kłód pod nogi finalnie przynosi gorszy efekt.
Czy jako przedsiębiorcy sprzedawca może mi wszystko wcisnąć i zasłaniać się wyłączoną rękojmią, mimo iż towar dostałem uszkodzony a nie z wadą, która pojawiła się podczas użytkowania?
Tak sprzedawca ma rację, wydanie towaru nastąpiło w momencie przekazania towaru przewoźnikowi zakup firma - firma ale był źle zapakowany z winy sprzedawcy i możesz śmiało walczyć 🙂