anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka przez kuriera

Geezee5232
#7 Wielbiciel#

Witam otrzymałem uszkodzony towar uszkodzony przez kuriera UPS ale firma kurierska przyjęła reklamację do weryfikacji i kazała się kontaktować z allegro tylko nie wiem po co za bardzo i też nie mam jak bo ich czat aktualnie nie działa od czwartku 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Geezee5232 podaj proszę numer przesyłki lub zamówienia, którego dotyczy sprawa. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Geezee5232
#7 Wielbiciel#

f418c390-2a96-11f0-b7a6-3f8b10842538 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Geezee5232 jeśli od przewoźnika otrzymałeś potwierdzenie złożenia reklamacji, nie ma potrzeby składać drugiej, czy możesz zacytować, co dokładnie napisali w swojej odpowiedzi? 
W przypadku przesyłek rozliczanych z nami (a metoda Allegro Odbiór w Punkcie UPS do nich należy) możemy złożyć reklamację w Twoim imieniu, jednak potrzebne będą dodatkowe informacje: zrzeczenie od nadawcy (sprzedającego) na Twoją rzecz prawa do dochodzenia roszczeń, kwotę roszczenia oraz informację o przesyłce i zniszczeniu, które przekażemy w reklamacji. Te informacje możesz przekazać w zgłoszeniu e-mailowym za pomocą formularza (wybierz proszę kontakt w wiadomości e-mail). 
Możliwe, że przesłane przez Ciebie zgłoszenie nie zostało potraktowane jak reklamacja przez przewoźnika i stąd informacja, że należy skontaktować się z nami. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Geezee5232
#7 Wielbiciel#

Reklamacje rozpatrują kazali przetrzymać całą folię i wszystko w co była zapakowana zawartość zatrzymać zdjęcia jak to wyglądało przez kolejne 5dni bo może kurier musiał się u mnie pokazać żeby spisać protokołu ale od czegoś zależy i kazali się z wami skontaktować dodatkowo ale już dokładnie w jakim celu bo otrzymałem telefon od nich w piątek ale coś wspominali że może będziecie coś rozpatrywać czy oddać pieniądze za sprzęt czy nowy sprzęt nie zniszczony coś w tym stylu

IMG_4731.jpeg

IMG_4733.jpeg

IMG_4732.jpeg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Geezee5232 jeśli chodziło o zwrot wpłaty lub wymianę, to mogli mieć na myśli sprzedającego, nie Allegro, ponieważ my nie rozpatrujemy reklamacji i nie mamy możliwości wysłania nowego produktu w imieniu sprzedającego. 
Czy dobrze rozumiem, że nie otrzymałeś żadnego potwierdzenia złożenia reklamacji u przewoźnika? 
Jeśli nie, to napisz proszę do sprzedającego, aby przesłał Ci zrzeczenie na Twoją rzecz prawa do dochodzenia roszczeń lub aby złożył reklamację jako nadawca tej przesyłki do przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Geezee5232
#7 Wielbiciel#

Reklamacje rozpatrują kazali przetrzymać całą folię i wszystko w co była zapakowana zawartość zatrzymać zdjęcia jak to wyglądało przez kolejne 5dni bo może kurier musiał się u mnie okazać żeby spisać protokołu alert od czegoś zależy i kazali się z wami skontaktować dodatkowo ale już dokładnie w jakim celu bo otrzymałem telefon od nich w piątek ale coś wspominali że może będziecie coś rozpatrywać czy oddać pieniądze za sprzęt czy nowy sprzęt nie zniszczony coś w tym stylu  

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Geezee5232

Po prostu musisz poczekać, aż przewoźnika rozpatrzy reklamację. 

Ma na to 30 dni licząc od złożenia kompletu dokumentów (ich listę określa rozporządzenie). 

Jeżeli był to zakup od firmy, to możesz też zgłosić reklamację do sprzedawcy.

 

Ps. Jak przewoźnik uzna reklamację, to otrzymasz odszkodowanie.

oznacz moderatorów

Geezee5232
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca napisał w ogłoszeniu że nie odpowiada za uszkodzenia paczki przez kuriera że mam przy nim spisać protokół tyle że paczka była w punkcie nadania do odbioru więc nie miałem takiej opcji 

oznacz moderatorów