Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam otrzymałem uszkodzony towar uszkodzony przez kuriera UPS ale firma kurierska przyjęła reklamację do weryfikacji i kazała się kontaktować z allegro tylko nie wiem po co za bardzo i też nie mam jak bo ich czat aktualnie nie działa od czwartku
@Geezee5232 podaj proszę numer przesyłki lub zamówienia, którego dotyczy sprawa.
f418c390-2a96-11f0-b7a6-3f8b10842538
@Geezee5232 jeśli od przewoźnika otrzymałeś potwierdzenie złożenia reklamacji, nie ma potrzeby składać drugiej, czy możesz zacytować, co dokładnie napisali w swojej odpowiedzi?
W przypadku przesyłek rozliczanych z nami (a metoda Allegro Odbiór w Punkcie UPS do nich należy) możemy złożyć reklamację w Twoim imieniu, jednak potrzebne będą dodatkowe informacje: zrzeczenie od nadawcy (sprzedającego) na Twoją rzecz prawa do dochodzenia roszczeń, kwotę roszczenia oraz informację o przesyłce i zniszczeniu, które przekażemy w reklamacji. Te informacje możesz przekazać w zgłoszeniu e-mailowym za pomocą formularza (wybierz proszę kontakt w wiadomości e-mail).
Możliwe, że przesłane przez Ciebie zgłoszenie nie zostało potraktowane jak reklamacja przez przewoźnika i stąd informacja, że należy skontaktować się z nami.
Reklamacje rozpatrują kazali przetrzymać całą folię i wszystko w co była zapakowana zawartość zatrzymać zdjęcia jak to wyglądało przez kolejne 5dni bo może kurier musiał się u mnie pokazać żeby spisać protokołu ale od czegoś zależy i kazali się z wami skontaktować dodatkowo ale już dokładnie w jakim celu bo otrzymałem telefon od nich w piątek ale coś wspominali że może będziecie coś rozpatrywać czy oddać pieniądze za sprzęt czy nowy sprzęt nie zniszczony coś w tym stylu
@Geezee5232 jeśli chodziło o zwrot wpłaty lub wymianę, to mogli mieć na myśli sprzedającego, nie Allegro, ponieważ my nie rozpatrujemy reklamacji i nie mamy możliwości wysłania nowego produktu w imieniu sprzedającego.
Czy dobrze rozumiem, że nie otrzymałeś żadnego potwierdzenia złożenia reklamacji u przewoźnika?
Jeśli nie, to napisz proszę do sprzedającego, aby przesłał Ci zrzeczenie na Twoją rzecz prawa do dochodzenia roszczeń lub aby złożył reklamację jako nadawca tej przesyłki do przewoźnika.
Reklamacje rozpatrują kazali przetrzymać całą folię i wszystko w co była zapakowana zawartość zatrzymać zdjęcia jak to wyglądało przez kolejne 5dni bo może kurier musiał się u mnie okazać żeby spisać protokołu alert od czegoś zależy i kazali się z wami skontaktować dodatkowo ale już dokładnie w jakim celu bo otrzymałem telefon od nich w piątek ale coś wspominali że może będziecie coś rozpatrywać czy oddać pieniądze za sprzęt czy nowy sprzęt nie zniszczony coś w tym stylu
Po prostu musisz poczekać, aż przewoźnika rozpatrzy reklamację.
Ma na to 30 dni licząc od złożenia kompletu dokumentów (ich listę określa rozporządzenie).
Jeżeli był to zakup od firmy, to możesz też zgłosić reklamację do sprzedawcy.
Ps. Jak przewoźnik uzna reklamację, to otrzymasz odszkodowanie.
Sprzedawca napisał w ogłoszeniu że nie odpowiada za uszkodzenia paczki przez kuriera że mam przy nim spisać protokół tyle że paczka była w punkcie nadania do odbioru więc nie miałem takiej opcji