Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem szklany przedmiot, który po przyjściu do mnie nie odpowiadał pojemnością, więc zgłosiłem zwrot odesłałem przedmiot paczkomatem w tym samym kartonie oraz owijce w jakiej do mnie przyszedł. Wysłałem ten przedmiot we wtorek był u sprzedającego w środę w sobotę dostałem telefon, że przedmiot w środku jest uszkodzony, szklany dyfuzor. Sprzedający powiedział, że przedmiot się już nie nadaje do dalszej sprzedaży powiedziałem mu, że był cały jak go wysyłałem, więc zgłosił reklamacje czy coś do inpostu i ma czekać na odpowiedź. Czy ktoś może powiedzieć co w takiej sytuacji najlepiej robić? Jaka jest szansa, że inpost uwzględni reklamacje, a jeśli nie to co wtedy stracę 400 zł, które dałem za ten przedmiot? Nigdy nie miałem takich problemów przy zakupach
Jeśli przedmiot faktycznie jest uszkodzony, sprzedawca może zmniejszyć zwracaną kwotę ze względu na zmniejszenie wartości rzeczy, ale całkowicie zwrotu wpłaty nie może odmówić. Trudno to będzie udowodnić, sam sobie z tym nie poradzisz. Najlepiej załatwiaj to ze sprzedawcą przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro znający zasady reklamacji.