anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar w transporcie

przelab
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie.

Powiedzcie mi proszę jak powinna wyglądać procedura reklamacji.

Opiszę sprawę. 

Przewoźnik przywiózł mi panele, już na samochodzie było widać uszkodzenie paczki, były to panele.

Spisałem protokół szkody z kierowca i wysłałem go do sprzedającego wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Sprzedający poinformował mnie że przesłał wszystko do firmy kurierskiej i czas oczekiwania może wynieść do 30 dni.

Czy miał ktoś z was taki przypadek?

Dom w rozsypce bo nie mam wystarczającej ilości paneli i mam czekać 30 dni?  Faktycznie ma to tyle trwać?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

az1rael
#21 Demiurg#

@przelab  tak reklamacja u przewoźnika trwa 30dni ale składa ją sprzedawca bo paczka była uszkodzona przed wydaniem jej tobie więc ty powinieneś napisać do sprzedawcy żeby przysłał 1 nowy towar lub 2 zwrocił kasę jak odstąpisz od umow

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To że sprzedajacy składa reklamację nie ma żadnego dla Ciebie znaczenia, sprzedajacy po twojej reklamacji musi dostarczyć ci niezwłocznie nieuszkodzony towar, otwórz dyskusję i tam opisz sprawę masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  a reklamacja u sprzedającego trwa 14dni a nie 30 w razie czego.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@przelab 

Generalnie wszystko, wszystko zrobiłeś dobrze. Za to chylę czoła. Niestety, tak wygląda ten proces. Tak jak pisał @az1rael , próbuj się dogadać z sprzedającym. Powodzenia

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kupującemu należy się nieuszkodzony towar i reklamacja u przewoźnika to sprawa sprzedającego, powinien automatycznie>od razu wysłać nowy.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@LEW433  Czyli dokładnie to co napisał az1real, a radziłem żeby go posłuchać. .Ty za to musisz wtrącić swoje trzy grosze. Udowodniłeś już w setkach razy że czytasz wybiórczo.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, gdzie proponował dyskusję?  Wy to byście zrobili wszystko żeby kupujący nie mogli niczego się domagać, niech płaci i spieprza.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@LEW433  co Ty możesz o tym wiedzieć 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czytam i widzę podejście do kupujących. Tyle co i ty. A co ty wiesz co ja wiem?

Sprzedający sam powinien zaproponować rozwiązanie a nie kazać czekać 30dni. I jak nie uzna przewoźnik reklamacji to co, kupujący ma sobie kupić nowe?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@LEW433 

Chodziło mi o to

Wy to byście zrobili wszystko żeby kupujący nie mogli niczego się domagać, niech płaci i spieprza.

Kończę już. Nie chce mi się z Tobą wymieniać postów.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dokładnie tak jest i tak piszecie na forum.😒

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 napisałem cyt "powinieneś napisać do sprzedawcy żeby przysłał 1 nowy towar lub 2 zwrócił kasę jak odstąpisz od umowy" czy dla ciebie zawsze próba dogadania się oznacza walenie sprzedawcy sztachetą po łbie poprzez zakładanie dyskusji??? wyobraź sobie że bez też się da dogadać jak z człowiekiem, sprzedawca nie wróżka nie domyśli się że klient chce nowe albo odstąpić nie zdecyduje za kupującego

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Znowu problem!!!😊

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to dlatego ze sprzedający wie o problemie i co zrobił? nic!

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 co zrobił sporządził z kupującym protokół czyli coś zrobił i złożył reklamację nie każdy napierdziela wielowątkowo na 20 rozwiązań... równie dobrze sprawa może być z wczoraj i tyle dopiero zdążył załatwić

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 jak będziemy się wszyscy na allegro za śrubkę od razu z artylerii ostrzeliwać w postaci dyskusji to nawet konsultantów do ogarniania tych dyskusji braknie i same boty będą klepać wyświechtane frazesy z tyłka wzięte co zresztą widać po kompetencji tych botów że o znajomości prawa przez konsultantów nie wspomnę, więcej dyskusji na pewno poprawi i atmosferę i jakoś sprzedaży na statystykach sprzedawców że o zadowolenie kupujących nie wspomnę. Nic tylko będziemy się kutfami przerzucać bo jak pytanie to sprzedawca już z dubeltówką o coś sęp znowu chce wyszarpać kupujący, a kupujący nie mam śrubki jeb z reklamacji za niezgodność z opisem i sruu odstąpienie z art 27 uk niech sprzedawcy koszty lecą, to sprzedawca sru cena w górę bo mi sępy sprzedaż zaniżają i wyłudzają a finisz taki że za jakiś czas wszyscy pójdą na inną platformę bo tu drogo i nikt się nie szanuje a obsługa allegro to prawny beton 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Atmosfery także nie poprawia to wszystko co robione jest przez sprzedających(części), żeby pozbawić kupujących ich praw do dyskusji do reklamacji do informacji.

oznacz moderatorów

przelab
#7 Wielbiciel#

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Otworzyłem dyskusję. Zobaczymy co będzie działo się dalej.

oznacz moderatorów

przelab
#7 Wielbiciel#

Witam. 

Allegro odpisało mi tak:

" przykro mi, że otrzymał Pan uszkodzone panele. xxxx proszę o załączenie w dyskusji numer oraz datę złożenia reklamacji u Przewoźnika. Przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy i wydanie decyzji reklamacyjnej. Jeżeli przewoźnik rozpatrzy reklamację pozytywnie, proszę o zwrot pieniędzy Kupującemu."

Czyli jednak trzeba czekać te 30 dni?

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Nie. Ciebie nie obchodzi, że sprzedający złożył reklamację. To, co uczyniłeś (zdjęcia, protokół) pomogą tylko w jego procesie reklamacyjnym.

Bez znaczenia, czy będzie rozpatrzona pozytywnie, czy negatywnie - NIE MA TO znaczenia.

Sprzedający powinien niezwłocznie dosłać Tobie brakujące (uszkodzone) panele - choć zgodnie z prawem ma na to 14 dni lub dokonać zwrotu pieniędzy (zależy, czego oczekujesz).

oznacz moderatorów