Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Powiedzcie mi proszę jak powinna wyglądać procedura reklamacji.
Opiszę sprawę.
Przewoźnik przywiózł mi panele, już na samochodzie było widać uszkodzenie paczki, były to panele.
Spisałem protokół szkody z kierowca i wysłałem go do sprzedającego wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Sprzedający poinformował mnie że przesłał wszystko do firmy kurierskiej i czas oczekiwania może wynieść do 30 dni.
Czy miał ktoś z was taki przypadek?
Dom w rozsypce bo nie mam wystarczającej ilości paneli i mam czekać 30 dni? Faktycznie ma to tyle trwać?
Znasz może który punkt regulaminu allegro o tym mówi. Bo tak jak pisałem wcześniej to właśnie allegro tak mi teraz odpisało.
@DrapexPL to jest troszeczkę inna sytuacja tutaj mianowicie chodzi o zwrot z AP obili sobie dupę zawczasu blachą wysyłając tą wiadomość. Owszem kupujący ma prawo do nowych paneli lub zwrotu kasy ale sprzedawca złożył reklamację do przewoźnika więc jak kupujący nie dostanie nowych paneli lub kasy za panele (a nie może złożyć odstąpienia z art 27 bo jest reklamacja) to powinien wycisnąć z allegro kasę z AP, allegro może wypłacić AP kupującemu ale uwaga nie obciąży sprzedawcy bo ten złożył reklamację. A nim minie 30dni na rozpatrzenie to 1 dyskusja się zamknie, 2 po wypłaceniu AP sprawa zamknięta albo obciążają sprzedawcę albo nie i nie mogą go obciążyć z AP po reklamacji bo już za późno będzie