Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Login, hurtglicner,
xtp2i40tkm@allegromail.pl
Zwrot towaru został uszkodzony w transporcie mój login 123bronek
Miło, ze informujesz ale tutaj jest forum. W ofercie powinieneś znaleźć kontakt do sprzedającego.
@123bronek napisz jaśniej, zrobiłeś zwrot do sprzedawcy i się uszkodziło czy dostałeś uszkodzone w transporcie i zwróciłeś ?
Sprzedales jako firma czy prywatny?
@123bronek sprawdziłam Twój zakup i jako powód zwrotu wskazałeś "nie pasuje mi", więc jest to odstąpienie od umowy. Dlatego też jeśli przesyłka zwrotna została uszkodzona, co miało wpływ na towar, wówczas to sprzedający musi zadecydować, czy towar został uszkodzony w transporcie, czy jednak to Ty jako kupujący użyłeś towaru w sposób wykraczający poza konieczny lub nieprawidłowo go zapakowałeś.
Jeśli towar rzeczywiście został uszkodzony w transporcie, wówczas sprzedający powinien zwrócić Ci pełną kwotę zamówienia, a do przewoźnika złożyć reklamację. Natomiast jeśli przewoźnik nie potwierdzi, że przesyłka została uszkodzona w transporcie i odrzuci reklamację, ponieważ źle zapakowałeś towar, wówczas sprzedawca może żądać od Ciebie odszkodowania.
Jeśli zdaniem sprzedającego to Ty jako kupujący uszkodziłeś towar lub źle go zabezpieczyłeś, może pomniejszyć kwotę zwrotu dla Ciebie na podstawie: Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W każdej z tych sytuacji powinieneś skontaktować się jednak bezpośrednio ze sprzedającym.