Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie.
Zakupiłem towar. Przyszedł uszkodzony ze śladami użytkowania (opakowany w tekturę falistą.) Zgłosiłem sprzedawcy. Obiecał wymienić na nowy i na obiecankach się skończyło. W mailach mnie zwodzi, że już wysyła (było to trzy dni temu i do tej pory towar nie wysłany). Ewidentnie gra na czas. Czy mam założyć spór allegro o wymianę towaru, zwrot kosztów czy coś innego? Pierwszy raz znalazłem się w takiej sytuacji. Dodam, że towar był zakupiony 6 grudnia, wysłany po tygodniu i około 14 grudnia była pierwsza próba dogadania się ze sprzedającym. Od tej pory trwa ewidentne zwodzenie mnie.
@Arthur_Key tak , jeśli się miga dyskusja będzie prawidłowym wyjściem
Masz 14 dni od doręczenia towaru na zgłoszenie zwrotu i odesłanie więc albo ten wariant albo złożenie sprzedającemu w dyskusji reklamacji z tytulu niezgodności towaru z opisem, plus przeslanie zdjęć w dyskusji które potwierdzają to że towar był używany a nie nowy i tu uwaga opakowanie jeśli nie stanowi intergalnej częsci towaru nie powoduje że towar z automatu uznaje się za używany
@Arthur_Key Nie możesz ale musisz założyć dyskusję, bo inaczej nie rozwiążesz tego problemu, czego masz żądać> tego żeby wymienił na nowy albo niech coś zaproponuje, tam opisz po prostu problem, dyskusja na zwykłym allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Sprawa już wyjaśniona.
Trochę nerwów, maili i udało się. Paczka doręczona. Tylko nie wiem czemu ciągle wisi na Allegro, że niewysłana. Tym razem towar w pełni sprawny. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Na przyszłość w razie problemów będę bogatszy o wiedzę, którą od Was otrzymałem. Wesołych Świąt!