Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam dzisiaj płytę indukcyjną, która jest pęknięta. Podczas transportu była dobrze zabezpieczona, opakowanie nie posiada najmniejszego śladu uszkodzenia. Jestem pewna, że niestety taki towar wysłał sprzedający. Oczywiście całą winę przenosi na przewoźnika. Czy mogę odzyskać jakoś pieniądze od takiego sprzedającego?
Zakupiłeś od firmy czy prywatnie?
Od firmy
@SmykowaSiewierz w pierwszej kolejności spisz jak najprędzej protokół szkody o ile tego nie zrobiłeś, bo odebrałeś paczkę bez zastrzeżeń i będzie że Tobie pękła 😞
Paczka była odebrana z paczkomatu
To składaj reklamację u sprzedającego to on odpowiada za towar do chwili odbioru, jak nie zrobiłeś protokołu szkody to możesz zrobić w 7dniach od odbioru warto, możesz tu zrobić:https://inpost.pl/protokol , będzie łatwiej reklamować, nie wiesz jak to zrobić z tą reklamacja to otwórz dyskusję masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a do protokołu możesz także wezwać kuriera , musi przyjechać i spisać.
Dziękuję bardzo za pomoc.
@SmykowaSiewierz tu masz do spisania protokół https://inpost.pl/protokol i zgłoś reklamację sprzedawcy 🙂 Reszta Cię nie interesuje o ile nie był uszkodzony karto bo takie szkody można-trzeba zgłosić w paczkomacie co by nie było że tobie spadło itp. 🙂
Dziękuję ślicznie za pomoc.