anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar

SmykowaSiewierz
#7 Wielbiciel#

Otrzymałam dzisiaj płytę indukcyjną, która jest pęknięta. Podczas transportu była dobrze zabezpieczona, opakowanie nie posiada najmniejszego śladu uszkodzenia. Jestem pewna, że niestety taki towar wysłał sprzedający. Oczywiście całą winę przenosi na przewoźnika. Czy mogę odzyskać jakoś pieniądze od takiego sprzedającego?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Zakupiłeś od firmy czy prywatnie?

oznacz moderatorów

SmykowaSiewierz
#7 Wielbiciel#

Od firmy

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@SmykowaSiewierz w pierwszej kolejności spisz jak najprędzej protokół szkody o ile tego nie zrobiłeś, bo odebrałeś paczkę bez zastrzeżeń i będzie że Tobie pękła 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SmykowaSiewierz
#7 Wielbiciel#

Paczka była odebrana z paczkomatu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To składaj reklamację u sprzedającego to on odpowiada za towar do chwili odbioru, jak nie zrobiłeś protokołu szkody to możesz zrobić w 7dniach od odbioru warto, możesz tu zrobić:https://inpost.pl/protokol   , będzie  łatwiej reklamować, nie wiesz jak to zrobić z tą reklamacja to otwórz dyskusję masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  a do protokołu możesz także wezwać kuriera , musi przyjechać i spisać.

oznacz moderatorów

SmykowaSiewierz
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@SmykowaSiewierz tu masz do spisania protokół https://inpost.pl/protokol i zgłoś reklamację sprzedawcy 🙂  Reszta Cię nie interesuje o ile nie był uszkodzony karto bo takie szkody można-trzeba zgłosić w paczkomacie co by nie było że tobie spadło itp. 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SmykowaSiewierz
#7 Wielbiciel#

Dziękuję ślicznie za pomoc.

oznacz moderatorów