anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar

pinky75
#8 Zapaleniec#

Witam, podejrzewam że temat dobrze znany dla innych ale nie do końca dla mnie, po poraz pierwszy mam taki problem. Kupiłam nową rzecz która po otwarciu jest uszkodzona, jest wgniecona od góry. Karton nie ma w tym miejscu uszkodzenia tylko delikatne zarysowanie z boku. Sprzedający każe mi reklamować ale ja nie chce czekać 30 dni na reklamację u przewoźnika , towar był kupiony na prezent. A allegro każe mi zgłosić reklamację u przewoźnika i kółko zamknięta. Zaznaczę że towar wogole nie zabezpieczony tylko w pudło włożony.  Co można zrobić w tej sprawie, nie widzę chceci żądnej pomocy

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

Client:44052296
#21 Demiurg#

@pinky75 a jak sprzedawca złoży reklamacje też będzie czekać 30 dni. W między czasie wyda decyzję o wstrzymaniu decyzji reklamacyjnej do czasu uzyskania odpowiedzi od przewoźnika 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

A jakiej jeszcze pomocy oczekujesz? @pinky75 
Dostałeś potwierdzenie, że to co mówi sprzedawca i Allegro, to jest właśnie to co masz zrobić.

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Zostałam wprowadzona w błąd to sprzedajcy reklamuje towar a nie ja , żadnej konkretnej pomocy, delikatny towar tekturowy włożony do pudła i żadnej naklejki, nie chce czekać , nie chce uszkodzonego towaru chce zwrotu pieniędzy 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ale kto co wprowadzil w błąd? Nic juz. Je kumam

sprzedawca i allegro juz ci poradzili. 

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Tak sprzedawca i allegro że to

moja sprawa

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Pisałaś że masz

zlozyc reklamacje że tak ci poradzili 

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Tak że mam złożyć reklamację i czekać 30 dni a towar wogole niezabezpieczony włożony do pudła bez nalepki, wątpię żeby przewoźnik to uznał. Towar był kupiony na prezent dla kogoś 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinky75 Nie Ty tylko allegro albo sprzedający jak zakup konsumencki i ze Smartem, Otwórz dyskusję : https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

HouseOfCats 26 grudnia 2024 o 17:20

Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesłanego towaru. Po szczegółowej analizie sprawy, uprzejmie informujemy, że reklamacja została odrzucona, gdyż uszkodzenie powstało w transporcie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym art. 548 §1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność za towar przechodzi na kupującego w momencie wydania go przewoźnikowi.Prosimy o zgłoszenie szkody bezpośrednio do przewoźnika, który realizował transport.
oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Cwaniak każe mi reklamować wyraźnie zaznaczyłam żeby to zrobił a oni dalej

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pinky75 Nie prawda, ponieważ opakowanie nie zostało uszkodzone tylko towar, trzymaj się tego i prowadź dyskusje, domagaj się tego w dyskusji. Przewoźnik z pewnością odrzuci Ci reklamację.

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Właśnie on już zamknął temat cwaniak, towar w postaci drapaka wogole nie zabezpieczył a to tektura, co mam teraz zrobić z tym towarem??? Ja go kupiłam na prezent dla mnie jest bezużyteczny czy mam go odesłać?

oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

@LEW433 @Sprzedawca już zamknął temat jakiś cwaniak co mam zrobić. Towarem bo dla mnie jest bezużyteczny był kupiony na prezent a jest uszkodzony czy mam zwrócić? Dziękuję Wam za pomoc

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pinky75 Sprzedawca nie zamknął tematu, tylko Ty lub pracownik Allegro może zamknąć dyskusję. Proszę Cię o odrobinę cierpliwości. Gdy miną 24 godziny od otwarcia dyskusji będziesz mogła poprosić o pomoc naszej doradcę, który się w niej wypowie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi  doradca mi wczoraj odpisał że powinnam zgłosić reklamację u przewoźnika i tak w kółku proszę o pomoc , sprzedawca że to moja sprawa , mam nadzieje ze teraz mi odpowie inaczej. Ale bardzo Ci dziękuję!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To BOT a nie doradca pewnie, tam w dyskusji masz po lewej "Poproś o pomoc Allegro".

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pinky75 Poprosiłam o wypowiedź doradcy w dyskusji. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pinky75
#8 Zapaleniec#

Sprzedawca każe mi reklamować u przewoźnika i zamknął temat wyraźnie zaznaczyłam że nie mam takiego obowiązku 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pinky75 Sprzedawca odpowiada za towar do momentu jego odbioru przez klienta.  Jeśli do uszkodzenia doszło w transporcie, to sprzedawca powinien złożyć reklamację. Proszę, podaj numer zamówienia,  które chodzi. 

Przepraszam, muszę naprostować swoją wypowiedź po konsultacji. Jeśli kupujący odbierze przesyłkę i coś jest nie tak, powinien niezwłocznie wypełnić protokół szkody i złożyć reklamację do przewoźnika.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów