Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, podejrzewam że temat dobrze znany dla innych ale nie do końca dla mnie, po poraz pierwszy mam taki problem. Kupiłam nową rzecz która po otwarciu jest uszkodzona, jest wgniecona od góry. Karton nie ma w tym miejscu uszkodzenia tylko delikatne zarysowanie z boku. Sprzedający każe mi reklamować ale ja nie chce czekać 30 dni na reklamację u przewoźnika , towar był kupiony na prezent. A allegro każe mi zgłosić reklamację u przewoźnika i kółko zamknięta. Zaznaczę że towar wogole nie zabezpieczony tylko w pudło włożony. Co można zrobić w tej sprawie, nie widzę chceci żądnej pomocy
@pinky75 a jak sprzedawca złoży reklamacje też będzie czekać 30 dni. W między czasie wyda decyzję o wstrzymaniu decyzji reklamacyjnej do czasu uzyskania odpowiedzi od przewoźnika
A jakiej jeszcze pomocy oczekujesz? @pinky75
Dostałeś potwierdzenie, że to co mówi sprzedawca i Allegro, to jest właśnie to co masz zrobić.
Zostałam wprowadzona w błąd to sprzedajcy reklamuje towar a nie ja , żadnej konkretnej pomocy, delikatny towar tekturowy włożony do pudła i żadnej naklejki, nie chce czekać , nie chce uszkodzonego towaru chce zwrotu pieniędzy
Ale kto co wprowadzil w błąd? Nic juz. Je kumam
sprzedawca i allegro juz ci poradzili.
Tak sprzedawca i allegro że to
moja sprawa
Pisałaś że masz
zlozyc reklamacje że tak ci poradzili
Tak że mam złożyć reklamację i czekać 30 dni a towar wogole niezabezpieczony włożony do pudła bez nalepki, wątpię żeby przewoźnik to uznał. Towar był kupiony na prezent dla kogoś
@pinky75 Nie Ty tylko allegro albo sprzedający jak zakup konsumencki i ze Smartem, Otwórz dyskusję : https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
HouseOfCats 26 grudnia 2024 o 17:20
Cwaniak każe mi reklamować wyraźnie zaznaczyłam żeby to zrobił a oni dalej
@pinky75 Nie prawda, ponieważ opakowanie nie zostało uszkodzone tylko towar, trzymaj się tego i prowadź dyskusje, domagaj się tego w dyskusji. Przewoźnik z pewnością odrzuci Ci reklamację.
Właśnie on już zamknął temat cwaniak, towar w postaci drapaka wogole nie zabezpieczył a to tektura, co mam teraz zrobić z tym towarem??? Ja go kupiłam na prezent dla mnie jest bezużyteczny czy mam go odesłać?
@LEW433 @Sprzedawca już zamknął temat jakiś cwaniak co mam zrobić. Towarem bo dla mnie jest bezużyteczny był kupiony na prezent a jest uszkodzony czy mam zwrócić? Dziękuję Wam za pomoc
@pinky75 Sprzedawca nie zamknął tematu, tylko Ty lub pracownik Allegro może zamknąć dyskusję. Proszę Cię o odrobinę cierpliwości. Gdy miną 24 godziny od otwarcia dyskusji będziesz mogła poprosić o pomoc naszej doradcę, który się w niej wypowie.
@w_kiwi doradca mi wczoraj odpisał że powinnam zgłosić reklamację u przewoźnika i tak w kółku proszę o pomoc , sprzedawca że to moja sprawa , mam nadzieje ze teraz mi odpowie inaczej. Ale bardzo Ci dziękuję!
To BOT a nie doradca pewnie, tam w dyskusji masz po lewej "Poproś o pomoc Allegro".
@pinky75 Poprosiłam o wypowiedź doradcy w dyskusji.
Sprzedawca każe mi reklamować u przewoźnika i zamknął temat wyraźnie zaznaczyłam że nie mam takiego obowiązku
@pinky75 Sprzedawca odpowiada za towar do momentu jego odbioru przez klienta. Jeśli do uszkodzenia doszło w transporcie, to sprzedawca powinien złożyć reklamację. Proszę, podaj numer zamówienia, które chodzi.
Przepraszam, muszę naprostować swoją wypowiedź po konsultacji. Jeśli kupujący odbierze przesyłkę i coś jest nie tak, powinien niezwłocznie wypełnić protokół szkody i złożyć reklamację do przewoźnika.