Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem mocno rozczarowany tym, jak działają kupony w aplikacji. Właśnie próbowałem kupić towar i korzystając z telefonu (zawsze robię zakupy przez laptop, ale system mnie niejako zmusił, abym wykorzystał aplikację) przy przełączaniu się z tokenu SMS z banku na aplikację utraciłem łączność z nią, przez co transakcja nie doszła do skutku. W wyniku tego musiałem anulować transakcję i zrobić zakupy jeszcze raz tym razem już przez laptop i oczywiście bez kuponu, który przepadł. Widziałem, że ludzie już w przeszłości mieli podobne problemy pod koniec 2022 r i dziwię się, że to do tej pory nie zostało rozwiązane. W każdym razie dla mnie to żadna promocja - straciłem więcej czasu, kupon przepadł i ostatecznie płacę za wszystko tyle samo, co i bez promocji. Nie podoba mi się to.
Jakby ktoś pytał, to:
Numer transakcji: 3549369406 |
Numer zlecenia (nadany przez odbiorcę): 746316995068 |
@Fender001 Kupon nie przepadł tylko dopiero po 24godz. możesz z niego powtórnie korzystać po anulowaniu płatności zakupu, jest dostępny w zakładce "Twoje zniżki".