Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W polu ‘’Kupony’’dodałam dwa vouchery medicover do mojego konta. Kwota pojawiła się na koncie. W momencie realizacji zamówienia środki przepadły. Nie mam możliwości ponownego doładowania, gdyż mam informacje: Kupon wykorzystany. Zamówienie nie jest opłacone. Wysłałam zapytanie ale nie mam informacji ; ( Kwota jest duża
@Client:34882185 Podaj mi numer zamówienia, o które chodzi.
57a0e580-ce3b-11f0-a419-795633f1c8b3
@Client:34882185 Ta płatność jest w trakcie. Nie zakończyła się poprawnie, ale nie jest też odrzucona. Czy w zakładce z zamówieniem nie widzisz możliwości jej anulowania?
Tak moge ja anulowac
czy anulowac zamowienie i srodki z vouchera powroca na konto?
Możesz anulować zamówienia i wtedy środki z vouchera wrócą na Twoje konto.
dziekuje bardzo , srodki wrocily