Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zwrócić uwagę na sprzedającego syla003 (Firma Handlowo Usługowa "Adam", NIP: 645-249-17-90). Sprzedający syla003 twierdził, że zwrócony przeze mnie przedmiot jest niekompletny (co nie jest prawdą).
Po opisaniu mu całej sytuacji zwrócił 100% kwoty zakupu. Odnoszę wrażenie, że Sprzedający usiłował uzyskać korzyść dla siebie sugerując błędny zwrot towaru. Praktyki stosowane przez Sprzedającego wyglądają na nieczyste.
Nie znamy całej sytuacji, ale często teraz tak próbują robić sprzedający- pomniejszyć zwrot.😐
Gdzie/Jak mogę to zgłosić bez wskazywania konkretnej transakcji? Chciałbym, aby serwis Allegro wiedział kto zgłasza, kogo się to tyczy, ale aby Sprzedający nie poznał informacji o mnie.
@Nizzki Naprawdę chcesz zgłaszać rozwiązany, nieistniejący problem? Tak nie wolno, albo jest oszustwo i masz na to dowody albo chcesz sprzedającego zwyczajnie oszkalować, ba nawet boisz się, nie chcesz żeby się o tym dowiedział. Gdzie cię tego uczyli ?
@Nizzki : "ale aby Sprzedający nie poznał informacji o mnie." a mnie to pachnie zwykłym działaniem na szkode sprzedawcy.
Jeśli miałbym cos do wyjasnienia ze sprzedawcą to wyjasniałbym to z nim plus ewentualnie z allegro.
Opisywanie kogoś - w z podaniem nicka , nazwy firmy i NIPu na forum publicznym a jednocześnie intencja : "ale aby Sprzedający nie poznał informacji o mnie." mooim zdaniem nie jest uczciwe.
Aż kusi aby napisac do sprzedającego podając link do tego wątku aby mógł sie odnieśc do sytuacji. Ja tego nie zrobie lecz za nikogo innego nie moge zagwarantować.
A w takiej sytuacji pomówienie na forum publicznym .... rzeczywiście może sie skonczyć sprawą w sądzie. Ja osobiśccie bym prawdopodobnie rozważył droge sądową.
a do tego : "Gdzie/Jak mogę to zgłosić bez wskazywania konkretnej transakcji?" czyli zwykłe pomowienie bez ŻADNYCH dowodów
@N_Nitka28 Widzę że sprawa nabiera oficjalnego charakteru. Mam pytanie, czy sami jako Allegro powiadomicie użytkownika syla003 o skardze użytkownika czy liczycie na to że zrobi to ktoś z czytających?
Skontaktowałem się z Sprzedającym. Okazuje się, że był to błąd po jego stronie. Sprawdził dokładnie i wszystko jest dobrze. Moje wrażenie było błędne. Dziękuję.