Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Chcialam dokonac pierwszego zakupu na allegro ale przy ostatnim etapie kiedy chce dokonac platkosci wyskakuje ten komunikat. "uzyj dedykowanego procesu do zmiant lastName" Czegos brakuje w danych czy w czym jest problem? w danych wszystko wpisane mam
@Client:82929890 Cześć. 🙂 Mogę Cię prosić o zrzut ekranu tego komunikatu, a także numer oferty, w której chcesz dokonać zakupu? Jaką metodę płatności wybierasz?
[edytowano]
Przy dowolnej metodzie płatności
@Client:82929890 Dziękuję bardzo. Sprawdzę, co się dzieje i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Czekam na wiadomość od Ciebie
@Client:82929890 Sprawdziliśmy Twoje konto i wszystko powinno działać w porządku. Wypróbuj, czy z poziomu przeglądarki ten problem się powtarza. Upewnij się również, czy korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji. Jeśli nie, proszę, żebyś ją zaktualizowała.
Jeśli aplikacja jest aktualna, to przejdź proszę przez poniższe kroki:
1. Wyczyszczenie danych aplikacji.
Wystarczy, że w aplikacji zainstalowanej na systemie operacyjnym Android, w zakładce Konto > Ustawienia aplikacji, wybierzesz opcję "Wyczyść dane aplikacji". W przypadku systemu iOS proszę, abyś przeszła do zakładki Konto, a następnie kliknęła "Wyczyść historię aplikacji".
2. Ponowna instalacja aplikacji Allegro
Jeśli to nie rozwiąże problemu, to odinstaluj i zainstaluj aplikację jeszcze raz.
3. Uzupełnienie informacji.
Jeżeli mimo wszystko problem nie ustąpi, to napisz do mnie i podaj mi takie informacje:
- z jakiego urządzenia korzystasz (marka i model),
- jaką wersję systemu posiadasz w telefonie,
- jaka jest wersja aplikacji,
- kiedy zauważyłaś błąd.
Czy te dane osobowe muszą być tak publicznie pokazane?🤔