Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dziś (23.11.23) ktoś włamał sie na moje konto i próbował cos kupić. Nie otrzymał jednak autoryzacji BLIK. Zakup został przez niego ukryty i nic nie mogę zrobić. Proszę o wsparcie. Płatność "wisi". Zakupu nie widzę.
Hasło zostało zmienione dziś przeze mnie.
@arikon2006 dziś mamy 25.11.2023, a ostatni zakup na Twoim koncie jest z 20/11/2023, przywróciłam go, ale płatność jest zakończona. Miałeś też ukryty i anulowany zakup z powodu błędu płatności z 12.11.2023, również go przywróciłam.
Dobrze, że zmieniłeś hasło, widzę też, że włączyłeś dwustopniowe logowanie, więc Twoje konto jest już bezpieczne.
Dziękuję za reakcję.
Ja jednak widzę tę obcą transakcję w postaci płatności. która się nie powiodła i czeka na płatność do 8.12. A o sytuacji dowiedziałam się rano, gdy zobaczyłam na telefonie informację, że płatność sie nie powiodła. Czy maja Państwo jakąś inną teorię na ten temat?
@arikon2006 Masz włączoną roczną subskrypcję Smart. Jeśli masz dodaną kartę płatniczą do konta, to opłata zostaje pobrana automatycznie.
Dzień dobry,
No nie bardzo. Nie mamy dołączonej karty. Mimo wszystko, nieopłacony zakup dalej "wisi". Czy mogę prosić o jego weryfikację?
Dzień dobry @arikon2006! To nie jest nieopłacony zakup. Ostatnia płatność została wykonana BLIKiem 08.12.2022, to oznacza, że Smart! jest opłacony do 8/12/2023. Dlatego w zakładce Smart! pojawia się informacja o kolejnej płatności. Żadna płatność nie wisi. Natomiast już teraz masz możliwość przedłużenie Smart! o kolejny okres rozliczeniowy i dlatego pojawia się tam przycisk "zapłać teraz". Płatność za Smart! jest pobierana automatycznie za kolejny okres rozliczeniowy tylko jeżeli poprzednia została wykonana kartą płatniczą, tutaj był BLIK, więc autoryzacja o której piszesz dotyczyła czegoś innego.