anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Włamanie na konto. Próba zakupu - zakup ukryty.

arikon2006
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
Dziś  (23.11.23) ktoś włamał sie na moje konto i próbował cos kupić. Nie otrzymał jednak autoryzacji BLIK. Zakup został przez niego ukryty i nic nie mogę zrobić. Proszę o wsparcie. Płatność "wisi". Zakupu nie widzę. 

Hasło zostało zmienione dziś przeze mnie. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@arikon2006 dziś mamy 25.11.2023, a ostatni zakup na Twoim koncie jest z 20/11/2023, przywróciłam go, ale płatność jest zakończona. Miałeś też ukryty i anulowany zakup z powodu błędu płatności z 12.11.2023, również go przywróciłam.
Dobrze, że zmieniłeś hasło, widzę też, że włączyłeś dwustopniowe logowanie, więc Twoje konto jest już bezpieczne. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

arikon2006
#7 Wielbiciel#

arikon2006_0-1700940015615.png

Dziękuję za reakcję.

Ja jednak widzę tę obcą transakcję w postaci płatności. która się nie powiodła i czeka na płatność do 8.12. A o sytuacji dowiedziałam się rano, gdy zobaczyłam na telefonie informację, że płatność sie nie powiodła. Czy maja Państwo jakąś inną teorię na ten temat?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@arikon2006 Masz włączoną roczną subskrypcję Smart. Jeśli masz dodaną kartę płatniczą do konta, to opłata zostaje pobrana automatycznie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

arikon2006
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

No  nie bardzo. Nie mamy dołączonej karty. Mimo wszystko, nieopłacony zakup dalej "wisi". Czy mogę prosić o jego weryfikację?

arikon2006_0-1701177104901.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @arikon2006! To nie jest nieopłacony zakup. Ostatnia płatność została wykonana BLIKiem 08.12.2022, to oznacza, że Smart! jest opłacony do 8/12/2023. Dlatego w zakładce Smart! pojawia się informacja o kolejnej płatności. Żadna płatność nie wisi. Natomiast już teraz masz możliwość przedłużenie Smart! o kolejny okres rozliczeniowy i dlatego pojawia się tam przycisk "zapłać teraz". Płatność za Smart! jest pobierana automatycznie za kolejny okres rozliczeniowy tylko jeżeli poprzednia została wykonana kartą płatniczą, tutaj był BLIK, więc autoryzacja o której piszesz dotyczyła czegoś innego.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów