Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam pierścionek i po 3 dniach użytkowania podczas zakładania bluzy się popsuł. Kontaktowałam się z sprzedawcą lecz ten nie chcę przyjąć reklamacji ponieważ uważa że był za marne pieniądze i to żenada
W jakim sensie popsuł? Opisz coś więcej.
 
Reklamacje możesz składać jeżeli:
- produkt jest inny niż w opisie
- produkt nie spełnia danych norm
- produkt przyjechał uszkodzony
- produkt zepsuł się (nie z Twojej winy), czy też przestał spełniać swoje przeznaczenie (również nie z Twojej winy)
 
Nie możesz złożyć reklamacji (albo raczej możesz, ale zostanie najpewniej odrzucona) jeżeli:
- produkt jest pełnowartościowy, ale z jakiegoś powodu już go nie chcesz, a czas na zwrot minął
- produkt się zepsuł z Twojej winy (zniszczenie, nieprawidłowe użytkowanie, "majstrowanie" przy nim bez uprawnień)
- produkt najzwyczajniej w świecie się zużył zgodnie z przeznaczeniem (np. zużyty klej, zużyta bateria, zjedzone ciastko)
 
Musisz sama ocenić, czy pierścionek jest zepsuty, bo np. nadepnęłaś na niego, zahaczyłaś wystającym oczkiem o coś i wypadł kamień, czy po prostu, od tak, coś się z nim stało, a Ty użytkowałaś go w sposób właściwy. Przedstawiłaś za mało informacji co się stało z tym przedmiotem, żebyśmy mogli Ci bardziej pomóc.
Z ciekawości zapytam ile to cudo kosztowało?