anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

w jakich przypadkach mam prawo do reklamacji?

Client:60904810
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam pierścionek i po 3 dniach użytkowania podczas zakładania bluzy się popsuł. Kontaktowałam się z sprzedawcą lecz ten nie chcę przyjąć reklamacji ponieważ uważa że był za marne pieniądze i to żenada

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

foto-hurtownia
#9 Pomysłodawca#

W jakim sensie popsuł? Opisz coś więcej.

 

Reklamacje możesz składać jeżeli:

- produkt jest inny niż w opisie

- produkt nie spełnia danych norm

- produkt przyjechał uszkodzony

- produkt zepsuł się (nie z Twojej winy), czy też przestał spełniać swoje przeznaczenie (również nie z Twojej winy)

 

Nie możesz złożyć reklamacji (albo raczej możesz, ale zostanie najpewniej odrzucona) jeżeli:

- produkt jest pełnowartościowy, ale z jakiegoś powodu już go nie chcesz, a czas na zwrot minął

- produkt się zepsuł z Twojej winy (zniszczenie, nieprawidłowe użytkowanie, "majstrowanie" przy nim bez uprawnień)

- produkt najzwyczajniej w świecie się zużył zgodnie z przeznaczeniem (np. zużyty klej, zużyta bateria, zjedzone ciastko)

 

Musisz sama ocenić, czy pierścionek jest zepsuty, bo np. nadepnęłaś na niego, zahaczyłaś wystającym oczkiem o coś i wypadł kamień, czy po prostu, od tak, coś się z nim stało, a Ty użytkowałaś go w sposób właściwy. Przedstawiłaś za mało informacji co się stało z tym przedmiotem, żebyśmy mogli Ci bardziej pomóc.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Z ciekawości zapytam ile to cudo kosztowało?

oznacz moderatorów