anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak paczki w paczkomacie a odpowiedzialność sprzedajćego.

maczugos
#8 Zapaleniec#

Witajcie, przy odbiorze paczki okazało się, że w skrytce jej nie ma. Zgłosiłem reklamację. Dodatkowo utworzyłem dyskusję ze sprzedającym informując go o tym fakcie z prośbą o interwencję u przewoźnika. Otrzymałem informację od niego, że to nie jest jego problem tylko wyłącznie mój i ja mam oczekiwać pieniędzy od przewoźnika lub dostarczenia zagubionego towaru.

On mi nie wyśle nowego towaru ani pieniędzy również nie będzie składał reklamacji jako sprzedający.

Jak to formalnie wygląda ? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

A ten sprzedający to firma czy prywatny?

oznacz moderatorów

maczugos
#8 Zapaleniec#

Jak najbardziej firma.

 

oznacz moderatorów

maczugos
#8 Zapaleniec#

 

 

Tak zakup jest od firmy.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maczugos jeśli konsument kupi przedmiot od przedsiębiorcy, wówczas to przedsiębiorca, czyli sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo uszkodzenia towaru (lub jego zaginięcia) aż do momentu, w którym kupujący odbierze przesyłkę.
Wyjątkiem jest stytuacja, w której kupujący wybiera inną, niż oferowane przez sprzedającego metody dostawy, więc jeśli sprzedający to firma, to odpowiada on za tę przesyłkę i powinien złożyć reklamację do przewoźnika. W razie problemów z porozumieniem się załóż proszę dyskusję, możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro (po 24h od otwarcia). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@maczugos częściowo ma rację, bo skąd ma wiedzieć czy nie wyjąłeś a teraz chcesz kasę 🙂

Zgłosiłeś w paczkomacie uwagi do paczki ? bez tego w systemie widnieje jako odebrana 😞 sprzedawca jak i Ty jako odbiorca ( na dziś nie ma dowodów że jej tam nie było jest tylko Toje słowo ) możecie składać reklamację, dziwię się sprzedawcy skoro to firma że nie dba o swój wizerunek powinien złożyć reklamację a Ty czekać na potwierdzenie zaginięcia, wtedy dostaniesz zwrot kasy lub sprzedawca Ci wyśle ponownie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

Otóż to. Tak jest. MIałem jeden taki przypadek. Klient zamówił sobie 5 paczek od 5 sprzedających. Wybrał multiskrytkę. Otworzył. Wyjął ponoć tylko jedną, a 4 inne zgłosił jako zaginione. Cwaniaki. 

Wysłałem mu ponownie licząc, że przyzna się. Gdzie tam. Bogatszy o dodatkowe kołpaki do felg zamilkł. Inpost reklamację odrzucił. MIał w systemie -  OOOODEEEBRAAANEEEEEE ! 

oznacz moderatorów

maczugos
#8 Zapaleniec#

W tym przypadku od razu zgłoszono reklamację przy paczkomacie na infolinii dodatkowo uzyskałem odpowiedź od kuriera, który ten paczkomat obsługuje, że dostał zlecenie inwentaryzacji paczkomatu i danej paczki nie ma w paczkomacie. Inpost oczywiście to potwierdza. Teraz przecież ja nie dostanę pieniędzy za to zamówienie ani inpost nie dostarczy mi zaginionej paczki na własny koszt tylko najszybciej pieniądze trafią do sprzedającego. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@maczugos Przeczytaj to , spawa pomimo upływu 2 tygodni w dalszym ciągu jest procesowana  ,nie mam pewności czy klient mówi prawdę czy to kolejny wałek , dopóki przewoźnik nie wypowie się jednoznacznie nie ma mowy o jakimkolwiek ruchu z mojej strony ,paczka oczywiście ma status ,,odebranej ,,

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@maczugos Nad paczkomatem jest kamerka i można poprosić dostawcę o sprawdzenie zapisu czy paczka była z niego wyjmowana czy też jej nie było . 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a skąd wiedziałeś że jest paczka do odbioru? Powiadomienie przychodzi w momencie, gdy kurier skanuje przy wkładaniu do skrytki.

Co w ogóle mowi sledzenie?

oznacz moderatorów