Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, przy odbiorze paczki okazało się, że w skrytce jej nie ma. Zgłosiłem reklamację. Dodatkowo utworzyłem dyskusję ze sprzedającym informując go o tym fakcie z prośbą o interwencję u przewoźnika. Otrzymałem informację od niego, że to nie jest jego problem tylko wyłącznie mój i ja mam oczekiwać pieniędzy od przewoźnika lub dostarczenia zagubionego towaru.
On mi nie wyśle nowego towaru ani pieniędzy również nie będzie składał reklamacji jako sprzedający.
Jak to formalnie wygląda ?
A ten sprzedający to firma czy prywatny?
Jak najbardziej firma.
Tak zakup jest od firmy.
@maczugos jeśli konsument kupi przedmiot od przedsiębiorcy, wówczas to przedsiębiorca, czyli sprzedający odpowiada za niebezpieczeństwo uszkodzenia towaru (lub jego zaginięcia) aż do momentu, w którym kupujący odbierze przesyłkę.
Wyjątkiem jest stytuacja, w której kupujący wybiera inną, niż oferowane przez sprzedającego metody dostawy, więc jeśli sprzedający to firma, to odpowiada on za tę przesyłkę i powinien złożyć reklamację do przewoźnika. W razie problemów z porozumieniem się załóż proszę dyskusję, możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro (po 24h od otwarcia).
@maczugos częściowo ma rację, bo skąd ma wiedzieć czy nie wyjąłeś a teraz chcesz kasę 🙂
Zgłosiłeś w paczkomacie uwagi do paczki ? bez tego w systemie widnieje jako odebrana 😞 sprzedawca jak i Ty jako odbiorca ( na dziś nie ma dowodów że jej tam nie było jest tylko Toje słowo ) możecie składać reklamację, dziwię się sprzedawcy skoro to firma że nie dba o swój wizerunek powinien złożyć reklamację a Ty czekać na potwierdzenie zaginięcia, wtedy dostaniesz zwrot kasy lub sprzedawca Ci wyśle ponownie 🙂
Otóż to. Tak jest. MIałem jeden taki przypadek. Klient zamówił sobie 5 paczek od 5 sprzedających. Wybrał multiskrytkę. Otworzył. Wyjął ponoć tylko jedną, a 4 inne zgłosił jako zaginione. Cwaniaki.
Wysłałem mu ponownie licząc, że przyzna się. Gdzie tam. Bogatszy o dodatkowe kołpaki do felg zamilkł. Inpost reklamację odrzucił. MIał w systemie - OOOODEEEBRAAANEEEEEE !
W tym przypadku od razu zgłoszono reklamację przy paczkomacie na infolinii dodatkowo uzyskałem odpowiedź od kuriera, który ten paczkomat obsługuje, że dostał zlecenie inwentaryzacji paczkomatu i danej paczki nie ma w paczkomacie. Inpost oczywiście to potwierdza. Teraz przecież ja nie dostanę pieniędzy za to zamówienie ani inpost nie dostarczy mi zaginionej paczki na własny koszt tylko najszybciej pieniądze trafią do sprzedającego.
@maczugos Przeczytaj to , spawa pomimo upływu 2 tygodni w dalszym ciągu jest procesowana ,nie mam pewności czy klient mówi prawdę czy to kolejny wałek , dopóki przewoźnik nie wypowie się jednoznacznie nie ma mowy o jakimkolwiek ruchu z mojej strony ,paczka oczywiście ma status ,,odebranej ,,
@maczugos Nad paczkomatem jest kamerka i można poprosić dostawcę o sprawdzenie zapisu czy paczka była z niego wyjmowana czy też jej nie było .
a skąd wiedziałeś że jest paczka do odbioru? Powiadomienie przychodzi w momencie, gdy kurier skanuje przy wkładaniu do skrytki.
Co w ogóle mowi sledzenie?