Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . A Więc tak .
Zamówiłam chusteczki pampers karton dla dziecka napisałam adres mieszkania i numer telefonu jak i Mail . Dostałam powiadomienie że paczka będzie do doręczenia . Zapłaciłam z góry za zakupy blikiem.
Byłam ciągle w domu lecz nikt nie dzwonił ani kurier ani do domofonu nic . Po chwili dostałam powiadomienie że kurierowi nie udało się doręczyć paczki i podejmie druga próbę jeśli jej nie odbiorę raz jeszcze wróci do magazynu i nadawcy . Byłam zaskoczona bo nikogo nie było . Był numer podany do kuriera a więc postanowiłam zadzwonić , dzwoniłam chyba z 10 razy ale nic poczta więc napisałam SMS o co chodzi ja jestem w domu ale także nie dostałam odpowiedzi . I czekam dalej wieczorem dostałam powiadomienie że kurierowi nie udało się dostarczyć paczki i wraca do nadawcy . Tylko że ja byłam cały dzień w domu nikt nie dzwonił sprawdzałam raz jeszcze czy jest zapisany dobry adres i wszystko się zgadza . Chciałabym się dowiedzieć w jakim czasie mogę otrzymać zwrot pieniędzy za zakup który nie dotarł .
@Client:104390331 Podaj, proszę, numer zamówienia, o które chodzi.
e7646210-922b-11f0-963a-a5ca161d27f0
Cześć, @Client:104390331. Sprzedający poinformował w Dyskusji, że zwrot środków zostanie zrealizowany zaraz po tym, gdy niedostarczona paczka do niego wróci.
Widzę, że nie zgłosiłaś odstąpienia od umowy i nie wyraziłaś tej chęci również w Dyskusji. Najlepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie zwrotu przez formularz, ponieważ samo niedostarczenie przesyłki/niepodjęcie przesyłki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy i chęcią otrzymania zwrotu środków. Sprzedający powinien wtedy zwrócić Ci koszt towaru + koszt najtańszej metody dostawy, która widniała w ofercie w momencie zakupu.
Po zgłoszeniu odstąpienia sprzedający powinien zwrócić Ci środki niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru; w ciągu 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia zmiany statusu przesyłki zwrotnej na Dostarczona i nie więcej niż 14 dni od momentu przesłania przez Ciebie formularza zwrotu towaru.
@Client:104390331 Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy to musisz przede wszystkim złożyć sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy - możesz to zrobić klikając ZWRÓĆ ZAKUP i wybierz powód zwrotu z listy przypisanej do pozycji 'odstąpienie od umowy'.
Samo to, że przesyłka nie została doręczona nie jest dla sprzedającego podstawą do zwrotu środków.
Przepraszam bardzo jak nie ma obowiązku ? . Dlaczego mam odpowiadać i być stratna pieniędzy za to że kuriera nie było. Nie zadzwonił kiedy był mój numer podany dzwoniłam kilka razy do niego i nic zero odzewu . To jakim prawem mam nie odzyskać swoich pieniędzy kiedy ani paczki nie dostałam i co teraz pieniędzy też nie dostanę ? . Proszę kuriera zmienić skoro nie potrafii wykonywać swojej pracy . A ja nie będę stratna teraz bo kurier to zawalił nie ja . Ja chce odzyskać swoje pieniądze .
W wiadomości od Allegro dostała Pani/Pan kontakt do sprzedawcy - proszę do niego zadzwonić, może uda się ponowić dostawę. Skąd wynika stwierdzenie "Sprzedający nie ma obowiązku do oddania pieniędzy." ?
@Client:104390331 Pisz w jednym wątku i nie twórz kolejnych.
Napisałem Ci, że dopóki nie złożysz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - sprzedający nie ma ani obowiązku ani nawet podstawy prawnej do zwrotu środków.
Dopóki nie złożysz oświadczenia o odstąpieniu od umowy - towar cały czas stanowi Twoją własność niezależnie od tego gdzie się aktualnie znajduje.
Napisałem Ci też co masz zrobić aby odstąpić od umowy i otrzymać zwrot środków.
Warto też poinformować o sytuacji sprzedającego.
"Proszę kuriera zmienić skoro nie potrafii wykonywać swojej pracy"
Zażalenia kieruj do przewoźnika.
@Client:104390331 zgłoś sprawę sprzedawcy.
Używaj opcji odpowiedz nie twórz niepotrzebnie nowych tematów.
Witam.
A kto szanownej Pani powiedział tak arbitralnie, że sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy? Niestety dla sprzedawcy w większości przypadków to jednak ma, szczególnie przy sprzedaży konsumenckiej.
Ważne tylko by dochować wszystkich procedur.
I łatwiej będzie jak będzie Pani pisać w jednym wątku...
Jak Pani szczegółowo i z detalami opisze problem, to ja czy inni użytkownicy zapewne podpowiedzą co i jak.
Pozdrawiam. Marek.