Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Agent555 O jakie konto dokładnie chodzi i dlaczego ma przestać być aktywne?
@_HolaOla_ to drugie loginu nie podam
@Agent555 Bardzo mi przykro, ale jeśli nie podasz mi o jakie konto chodzi, nie będę w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jeśli nie chcesz podawać go tutaj, możesz wysłać mi je w wiadomości na spolecznosc@allegro.pl
@_HolaOla_ już wysłałem
@Agent555 dziękuję, dostałam Twojego maila. Okres wypowiedzenia z zasady trwa 60 dni, ale jeśli chcesz wiedzieć dokładnie upłynie na Twoim koncie, musisz poczekać do jutra, skonsultuję to z zespołem.
@_HolaOla Dziękuję i będę oczekiwał na wiadomość od ciebie ile jeszcze zostało dni
@Agent555 nie mogę tutaj przekazać Ci tej informacji, ale dostaniesz dziś od nas wiadomość mailową w tej sprawie.
@_HolaOla_ dobrze, jeszcze jej nie otrzymałem
@Agent555 a sprawdziłeś na właściwym koncie?
@Agent555 W ciągu 30 minut otrzymasz wiadomość mejlową.
Gdzie jest ta odpowiedź, nie otrzymałem jej, fajne żarty robicie z uzytkowników, gratulacje
@Agent555 29 marca dostałeś od nas mejla na adres przypisany do konta Agent555. Wczoraj wysłany został do Ciebie mejl na drugie konto (którego dotyczy sprawa). Tę wiadomość wyślemy do Ciebie jeszcze raz. Sprawdź to proszę dokładnie (również w spamie), a jeśli nie zlokalizujesz wiadomości, to skontaktuj się z wydawcą Twojej skrzynki mejlowej.
Prawdziwy @Agent555 tajemniczy na maksa 😁
@Client:44052296 a ja tam wiem , ale nie powiem bo znowu powie ,że go nie lubię ...prawda ? @Agent.....