anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wada produktu-drugi raz

MAMY ROZWIĄZANIE!
Uli1
#7 Wielbiciel#

Witam, proszę o informację co mam zrobić. 20.04.23 zakupiłam CZAJNIK STALOWY. Czajnik odesłałam na rękojmię bo przestał działać. Sprzedający naprawił mi czajnik i odesłał. Zakończyłam dyskusję bo sprawdziłam, że działa. Ale po oczyszczeniu osadu z czajnika okazało się, że czajnik wewnątrz rdzewieje. Jak to mam teraz rozwiązać, bo czajnik jest jeszcze na gwarancji? Pod dyskusją jest: 

Nie możesz porozumieć się ze sprzedającym?
 
Problem jest taki, że piszę wiadomość i poniżej muszę wybrać produkt, którego dotyczy ta wiadomość, ale tego produktu nie ma na liście i nie mogę przejść do wysłania.
 
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Uli1 Cześć. 🙂 O który zakup chodzi? Podaj mi proszę jego numer, poproszę odpowiedni zespół o wznowienie dyskusji. 

oznacz moderatorów
Uli1
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Uli1 Dyskusja została wznowiona 

oznacz moderatorów