
Uli1
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2023
17:12
Witam, proszę o informację co mam zrobić. 20.04.23 zakupiłam CZAJNIK STALOWY. Czajnik odesłałam na rękojmię bo przestał działać. Sprzedający naprawił mi czajnik i odesłał. Zakończyłam dyskusję bo sprawdziłam, że działa. Ale po oczyszczeniu osadu z czajnika okazało się, że czajnik wewnątrz rdzewieje. Jak to mam teraz rozwiązać, bo czajnik jest jeszcze na gwarancji? Pod dyskusją jest:
Nie możesz porozumieć się ze sprzedającym?
Problem jest taki, że piszę wiadomość i poniżej muszę wybrać produkt, którego dotyczy ta wiadomość, ale tego produktu nie ma na liście i nie mogę przejść do wysłania.
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2023
17:18
@Uli1 Cześć. 🙂 O który zakup chodzi? Podaj mi proszę jego numer, poproszę odpowiedni zespół o wznowienie dyskusji.
oznacz moderatorów

Uli1
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2023
17:25
CZAJNIK STALOWY HEMI, 1500 W, POJ. 1,7 L, PŁ
13161275499
Od komidom
zakup z 20.04.23
oznacz moderatorów

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-11-2023
17:51
@Uli1 Dyskusja została wznowiona
oznacz moderatorów