Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dokonałam zakupu i chciałam dokonać zwrotu (w terminie 14 dni) . Wygenerowałam numer zwrotu, próbowałam kilkukrotnie wysłać paczkę wpisując poprawny numer. Nie udało się. pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja, do tamtej pory nie miałam problemów. Złożyłam pisemną reklamację do Inpostu. Zanim otrzymałam odpowiedź (mają termin 30 dni) kod zwrotu stracił ważność. W tym czasie dokonywałam kolejnego zwrotu i sytuacja z kodem była identyczna jak w/w : komunikat : kod zwrotu jest niepoprawny. Mimo kilkukrotnych prób poprawnego wpisywania kodu ciągle był ten komunikat. Zadzwoniłam spod paczkomatu na infolinię i okazało się, że ten paczkomat jest wadliwy. Pracownik infolinii podał w którym innym paczkomacie jest wolna skrytka na największą paczkę i mówił, że musi to ręcznie ustawić/przekierować. Wysłałam z innego bez żadnych problemów. Ów pracownik, po wysłuchaniu, ze to drugi raz taka sytuacja poradził bym zwróciła się do allegro o ponowne wygenerowanie kodu zwrotu do przesyłki, której nie dało się wysłać. Mam opłacone smart i nie widzę powodu, dla którego miałabym pokrywać koszt zwrotu. Jak mam zwrócić się o ponowne wystawienie kodu zwrotu ?
@orana Może wysłać przez "pocztę "????jak się ma "SMARTA".