anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiadomość wysłana nie przeze mnie

kruszynka78
#7 Wielbiciel#

Witam. Dostałam info od sprzedającego u którego coś kupiłam, że wysłałam do niego wiadomość. W wiadomościach rzeczywiście jest wysłana taka wiadomość, jakiś tekst po angielsku, ale ja tego nie wysłałam.  Jak rozwiązać ten problem? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Knowhere
#21 Demiurg#

@kruszynka78 Zmienić hasło na koncie, ustawić weryfikację dwuetapową i nie logować się przez fejsa (jeśli to robisz).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

kruszynka78
#7 Wielbiciel#

Dzięki piękne. 

 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@kruszynka78 Jeszcze dodam, że jeśli logujesz się z użyciem fejsa, to gdzieś tam w przypiętych apkach/stronach (nie wiem dokładnie, bo nie mam fejsa) usuń możliwość logowania do allegro.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kruszynka78 Ktoś się włamał ci na konto, włącz dwustopniowe logowanie z sms.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@kruszynka78  Z ciekawości, nie masz może ustawionego autorespondera w swojej poczcie? Automatyczna odpowiedź również wyśle wiadomość do sprzedającego

 

Tutaj akurat z poczty Onetu testowałem

DarkStoorM_0-1607352130029.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@DarkStoorM  Wysyła w j. angielskim? Pytam bo nie wiem.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@LEW433 Nie mam pojęcia jak to wygląda w innych serwisach czy programach pocztowych, ale autoresponder to zwykle wiadomość o nieobecności z szablonu albo puste pole z wymogiem wpisania własnego tekstu, a nie wiem jak wyglądała taka wiadomość u autora wątku.

Być może to faktycznie włam na konto

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@DarkStoorM  Może masz rację, dwustopniowe logowanie nie zaszkodzi.

oznacz moderatorów

kruszynka78
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kruszynka78 Zrób proszę to, co radzili koledzy powyżej, a od siebie mam jeszcze  gorącą prośbę o przekazanie tej wiadomości do nas na adres phishing@allegro.pl

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kruszynka78 Zmień hasła i włącz dwustopniowe logowanie.

oznacz moderatorów

kruszynka78
#7 Wielbiciel#

Tak, tekst w języku angielskim , taki całkiem długi.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Oj, faktycznie, lepiej zrobić jak polecił wyżej @Knowhere. Mam nadzieję, że nie doszło do przejęcia konta, bo Allegro później może zablokować je za spam i trzeba będzie ich męczyć 😄

oznacz moderatorów