Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem kupującym, sprzedawca pomylił paczki więc rozpocząłem rozmowę przez centrum wiadomości i wszystko było w porządku, dostałem swoją paczkę i wysłałem tamtą z powrotem po czym podałem konto do zwrotu za tą przesyłkę którą wysłałem i na tą wiadomość nie dostałem odpowiedzi i wygląda jakby była nieprzeczytana, wysłałem drugi raz i również to samo, do tego wysłałem też inne zapytanie o produkt do innego sprzedawcy i ta wiadomość również wyswietla się jako nieodczytana
@xvel A jak masz ustawione tu powiadomienia:https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia
@xvel Sprzedawca jak otrzyma zwrot to masz tą wiadomość w zakładce, "moje zakupy, szczegóły, zwrot".
To nie był zwrot przez allegro bo sprzedawca wysłał złą paczkę, a zwracając przez allegro musiałbym zaznaczyć jakie przedmioty zwracam a nie miałem przecież żadnych bo mi wysłał zupełnie coś innego więc po rozmowie odesłałem paczkę na własny koszt
@xvel Należy Ci się zwrot kosztu odesłania, ponieważ to była reklamacja z powodu dostarczenia niezamówionego przedmiotu. Otwórz spór, opisz w nim sytuację, możesz załączyć dowód nadania paczki i jeśli sprzedawca nie zwróci pieniędzy, po 24 godzinach do sporu włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże . https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@xvel jeżeli wysyłałeś te wiadomości w weekend, to poczekaj do poniedziałku🙂 Może sprzedawca odpowie i nie będziesz musiał zawracać sobie głowy z dyskusją.