Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chodzi o zwrot pieniędzy za towar z którego zrezygnowałem. Sprzedający zobowiązał się przelać pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych a juz leci drugi tydzień a pieniędzy nie otrzymalem
@ferdek33 przypomnij sprzedawcy , może sobie zapomniał .
@ferdek33 Otwórz dyskusję to szybko przeleje.
@Ziolko39 co druga naczelna nam się szykuje ? , bele co i dyskusja , a może człowiek zwyczajnie zapomniał i wystarczy wiadomość .
@mdrogeria A co ? Nie masz się z kim kłócić ? Czasami też popieram dyskusje, tym bardziej, że juz były wczesniejsze uzgodnienia dotyczące zwrotu kasy.
@Ziolko39 noooo ...trochę nudno się tu zrobiło 🙂
aaaaaa ... może zwrócony tylko autor wątku nie może zlokalizować ... często się zdarza
aaaaaaaaa...... może sprawy rodzinne wybiły sprzedawcę z rytmu i wyleciało mu z głowy
Nie można z góry zakładać zamierzonego działania ...bądźmy ludźmi ..
@mdrogeria Ok. Masz rację.😀😂🤣
@ferdek33 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. Sprawdzę czy sprzedający zlecił go w naszym systemie, ale co do zasady sprzedajacy ma 14 dni na zwrot środków.
@ferdek33 a dobrze sprawdzałeś konto bankowe. Czasami bywa tak że zwrot pieniędzy księguje się z datą wykonania zapłaty za towar.
Kupiłem buty robocze od Bonaugure dnia 23 stycznia. Towaru nie otrzymałem bo zawsze były jakieś problemy z adresem bo towar był wysłany. Chin więc zrezygnowałem z towaru i chce zwrotu pieniędzy. Sprzedające zdeklarował się dwa tygodnie temu że przeleje mi pieniądze. Podałem poprzez allegro swój nr konta jak i też przesłałem na wskazany przez sprzedającego maill owy nr konta. Napisał że w ciągu 2-3 dni przeleje. Mija prawie drugi tydzień a pieniędzy na koncie nie ma.nawet żadnego odzewu
Jak przez Allegro to rozumiem że w formie dyskusji, ale znasz takie coś jak POK: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...