Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem buty w maju tamtego roku i zauważyłem że popękały mi na bokach skórzane elementy. Jak odesłać taki produkt na gwarancję?
@jachu287, czy dysponujesz może numerem zamówienia? Widzę, że w maju 2020 r. zakupiłeś dwie pary obuwia. Pierwszą 5.05.2020 r. a drugą 9.05.2020 r. Natomiast jest też zakup z 30.04.2020 r., gdzie sprzedawca faktycznie już nie sprzedaje na Allegro.
Chodzi o buty z 30.04 Nike air max
A czy nie były buty kupione od jakiegoś sprzedawcy z Chin ? Jeśli tak to nie ma się co dziwić że szybko uległy uszkodzeniu a sprzedawca zniknął bo wiedział co sprzedawał a bardziej prawdopodobne że nadal takie rzeczy sprzedaje pod inną nazwą.
Tego nie wiem nie było żadnej informacji że towar jest z chin nie czekałem też długo na dostawę więc raczej nie kwota tez nie najmniejsza
@jachu287 To, że on już nie sprzedaje na Allegro, nie zwalnia go z odpowiedzialności za towar, która trwa 2 lata na podstawie rękojmi. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
i poproś o pomoc. Jeżeli Allegro odmówi Ci pomocy, bo nie ma już wpływu na sprzedawcę, możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Na złożenie wniosku masz 180 dni od zakupu, ale w wyjątkowych sytuacjach ten czas może zostać wydłużony - wynika to z regulaminu POK. W sprawie rekompensaty pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Jeśli Allegro odmówi Ci także rekompensaty z POK, pozostanie Ci tylko kontakt z najbliższym rzecznikiem konsumentów, pomagają bezpłatnie.