Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak się coś psuje to składa się reklamację ,którą sprzedawca musi rozpatrzyć i ją uznać lub odrzucić odpowiednio uzasadniając.
Nie ma możliwości zmiany komentarza po 90dniach możesz poprosić moderację o usunięcie ale nega już nie wystawisz
Możesz pójść z tą sprawą do Rzecznika Praw Konsumenta, może Ci coś doradzi co przekona sprzedawcę do zmiany zdania i uznania reklamacji.
Ogólnie sprzedawca odpowiada przed kupującym za wady ukryte towaru tkwiące w sprzedanej rzeczy w chwili sprzedaży, a które tylko ujawniły się w ciągu dwóch lat od daty sprzedaży. Domniewa się, że wada produktu istniała w chwili sprzedaży, chyba że sprzedawca udowodni że było inaczej albo wady tej nie da się pogodzić z typem przedmiotu lub charakterem wady.
Co ważne sprzedawca nie odpowiada za wady powstałe już po zakupie, wada musi istnieć w chwili sprzedaży, tylko być niewidoczna.
Od usterek powstałych już po zakupie, które nie istniały w chwili zakupu, jest ewentualnie gwarancja, ale jej udzielenie jest w pełni dobrowolne. Podmiotem który udziela gwarancji jest gwarant, a zasady świadczenia gwarancji określa sama gwarancja.
I co ważne gwarancja i niezgodność z umową (rękojmia) to dwa całkowicie od siebie niezależne świadczenia. Jedno w żaden sposób nie wpływa na drugie.