Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłam etui ale pani do mnie napisała że Nr rachunku bankowego na który wysłałam pieniądze przez mój bank nie jest ich kontem firmowym . Co mam w tej sprawie zrobić .
@Client:77588194 Wpłacałeś pieniądze przez Allegro Finanse, więc na konto jednego z operatorów finansowych, z którymi współpracujemy. Widzę, że w tym przypadku były to Przelewy24, a płatność ma status "rozpoczęta". Czy środki zostały pobrane z Twojego rachunku?
Tak zostały poprane z mojego prywatnego konta .
@Client:77588194 Ta płatność wciąż ma status "Rozpoczęta". Najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji będzie anulowanie tej płatności, a następnie jej ponowienie.
Przejdź do zakładki Moje zakupy i przy wybranym zamówieniu kliknij przycisk "anuluj płatność". Następnie ponownie wypełnij formularz dostawy i wybierz metodę płatności. Środki, które zostały pobrane z Twojego konta wcześniej, zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych.
Dziękuje bardzo za pomoc