anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Mam problem z wykorzystaniem kuponu z monet, jest komunikat wkrótce dostępny.

Client:46758853
#1 Nowicjusz#

Wymieniłam monety na kupon o wartości 10 zł i o wartości 5 zł i kiedy chciałabym go użyć to jest komunikat wkrótce dostępny.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46758853 sprawdziliśmy oba kupony i wszystko jest z nimi w porządku. Kupon na 5 zł możesz wykorzystać tylko w aplikacji, więc jeśli nie jest aktywny, spróbuj odinstalować oraz zainstalować ponownie aplikację. Jedna uwaga: kuponów z monet  nie można łączyć, więc możesz wykorzystać je w dwóch, osobnych zakupach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów